Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Stinamina
Blev blixtkär när jag såg en bild på denna underbara - forest :heart:

Men var och ens kan man få tag i den..?
Användarens profilbild
Av Myrten
leeloo skrev:Blev blixtkär när jag såg en bild på denna underbara - forest :heart:

Men var och ens kan man få tag i den..?
Jag föll också för den! Jag har försökt leta reda på den men inte lyckats, undrar om den kan vara hemfärgad?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Är det Thanisas så tror jag att hon har färgat den själv :wink: samma med bohuslän och en till om jag inte minns fel :hmm:
Av Stinamina
mari_tres skrev:Är det Thanisas så tror jag att hon har färgat den själv :wink: samma med bohuslän och en till om jag inte minns fel :hmm:
Aha då är jag med på banan.. Ursnygg var den i alla fall :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
japp det är thanisa som färgat, enda wellen som finns i grönt är wellen lind :D
Användarens profilbild
Av Myrten
Lin skrev:Japp, det är Thanisas egenfärgade. :love:
Någon som vet vilken färg hon har färgat med...
Användarens profilbild
Av thanisa
Myrten skrev:
Vad roligt att du gillar den.

Det finns fler än min, men de är hemfärgade. Jag färgade min efter att ha sett en på the babywearer och jag föll pladask för den. Ursprungssjalen för min är en wellen aqua i storlek 6. Jag använde mig av nitor textilfärg i färgen mandarin och resultatet blev grönt. Tvättade sjalen två gånger innan jag färgade den, tvättade enligt tvättråden och sen bara la i färgen och körde en gång till. Efteråt körde jag två extra gånger utan medel bara för att känna mig säker på att all överskottsfärg kommit ut.

Bild
Användarens profilbild
Av Myrten
thanisa skrev:
Myrten skrev:

Det finns fler än min, men de är hemfärgade. Jag färgade min efter att ha sett en på the babywearer och jag föll pladask för den. Ursprungssjalen för min är en wellen aqua i storlek 6. Jag använde mig av nitor textilfärg i färgen mandarin och resultatet blev grönt. Tvättade sjalen två gånger innan jag färgade den, tvättade enligt tvättråden och sen bara la i färgen och körde en gång till. Efteråt körde jag två extra gånger utan medel bara för att känna mig säker på att all överskottsfärg kommit ut.
Tack för en kanonbeskrivning, det där skulle jag ju faktiskt också jag klara av att göra. Vart var det nu bilden på sjalen låg?
Användarens profilbild
Av thanisa
Myrten skrev:
thanisa skrev:
Myrten skrev:

Tack för en kanonbeskrivning, det där skulle jag ju faktiskt också jag klara av att göra. Vart var det nu bilden på sjalen låg?
På den här sidan finns det några bilder på den sjalen. Den kommer att komma med på sjalträff imorgon.

http://www.df.lth.se/~thanisa/aff/sjalar/forest.html
Användarens profilbild
Av Myrten
thanisa skrev:På den här sidan finns det några bilder på den sjalen. Den kommer att komma med på sjalträff imorgon.

Ooohh, galet vacker. Jag hittar ingen återförsäljare i Sverige som säljer just Aquan, eller har jag dålig syn?
Användarens profilbild
Av glis
Amen! Hur är den ursnygga Bohuslänen färgad då? Den drömmer jag om ibland på nätterna.
Användarens profilbild
Av thanisa
Myrten skrev:
thanisa skrev:På den här sidan finns det några bilder på den sjalen. Den kommer att komma med på sjalträff imorgon.

Ooohh, galet vacker. Jag hittar ingen återförsäljare i Sverige som säljer just Aquan, eller har jag dålig syn?
Du kan nog be antingen allt-i-tyg eller edenbaby att ta in en åt dig annars kan man beställa direkt från didymos. För min del så har det fungerat mycket smidigt att beställa direkt från dem inom en vecka så har jag haft mina sjalar hos mig och de har kommit med bud till dörren. Kan dock utfärda en varning. Jag köpte en aqua för att färga, sen insåg jag att aquan är så fin som den är att jag var tvungen att köpa in en till som jag senare färgade. Jag har alltså köpt två stycken aqua. :oops:
Användarens profilbild
Av thanisa
glis skrev:Amen! Hur är den ursnygga Bohuslänen färgad då? Den drömmer jag om ibland på nätterna.
Hur jag genomförde själva färgningen så är det på samma sätt som för aquan. Till bohuslän använde jag en wellen st 6, storlek6 är den jag gillar bäst. Sen tog jag två förpackningar med nitor rosa. Jag var osäker på om ett paket hade räckt men det är möjligt att det skulle ha gjort det. Jag älskar färgen på bohuslän, det är nog den vi använder mest här hemma.
Användarens profilbild
Av glis
Rosa! Det hade jag inte trott. Den är verkligen jättefin. Då är det bara att spana efter en Wellen silver då...
Jag gillar också 6:orna, min Hoppe är längre och det är bra på sitt sätt...
Användarens profilbild
Av Ester
var är bilden på bohuslän?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?