Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Zalli
En kompis som har en ettåring är ute efter något att bära lite i. Jag har föreslagit en sjal på kanske 3- högst 4 meter så hon kan göra något ryggknytning och kanske höftkryss. Det är inte meningen att det ska sovas en massa och hon väger ca 11 kilo så hon orkar inte bära runt på henne hela dagarna. MEN färgerna: Hon är väldigt kräsen. Det får inte vara randigt, inte rutigt och inte rött eller rosa. Det står helt still, det känns som att allt är randigt bara för det. Hon fastnade lite för bb-slens turkosa (turkish-nånting)men den är dyr och finns inte i någon bra längd. 2,6 är för kort och 4,9 är lite långt. Och ringsjal var inte på tal för det kändes för klent.

Någon som kan hjälpa mig att göra henne nöjd och glad? :D

Har ni något som passar in till salu så gör det ju absolut ingenting heller :wink:
Användarens profilbild
Av Zalli
Helen skrev:Se om någon av säljarna har Amazonas Carry Sling i blått eller natur hemma och klipp av den.
Mycket sjal för pengarna och hon kan få tyg över till en väska i priset. :wink:
Ja jag visade henne de färgerna men hon fastnade inte alls för någon. Men man skulle ju faktiskt kunna ta natur och färga, det tänkte jag inte på :tumsup: Det får kanske bli en nödlösning om ingen har en enklare idé :)
Användarens profilbild
Av Scharlott
Tänkte också föreslå att satsa på Amazonas Carry Sling och färga en natur. Ett annat alternativ är Hoppediz och Storchenwiege som även finns i kortare längder. Storchenwiege Leo är jättesnygga och "tämligen enfärgade" och Hoppediz finns i flera neutrala färger.
Användarens profilbild
Av Zalli
Ja kolla där! Storken finns ju i turkost! Det hade jag missat! Det är ju ett jättebra förslag!!! Ska föreslå det men kom gärna med fler förslag, hon är ganska svår att göra nöjd :)

Hoppen hittar jag bara randiga i 3,6... Men visst är de döööfina! Men som sagt. Hon har taskiga vibbar när det gäller randigt så det går helt bort.
Användarens profilbild
Av frida
Om hon är en blå eller grön människa blir nog Leo Turkis perfekt. Jag förunnas ständigt över hur fin färgen är, sådär lite petrol-turkos :love:
Hoppisar finns de tvåfältade- inte randigt, bara snyggt :D Kanske den gula nu till sommaren? Eller Luzern om hon vill ha blått.
Användarens profilbild
Av frida
Om hon är en blå eller grön människa blir nog Leo Turkis perfekt. Jag förunnas ständigt över hur fin färgen är, sådär lite petrol-turkos :love:
Hoppisar finns de tvåfältade- inte randigt, bara snyggt :D Kanske den gula nu till sommaren? Eller Luzern om hon vill ha blått.
Användarens profilbild
Av Zalli
frida skrev:Såg att SQ hade en Lusern till salu http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=
räcker till både sjal och vagnfilt :)
Eller varsin kortsjal till henne och mig :wink: Fast jag är ingen "blå" människa och behöver väl egentligen mer sjalar just nu :floet2: Haha, ska visa henne och se vad hon säger.

Men vart hittar du korta hoppisar som är tvåfärgade? Jag hittar inga under 4,5 som inte är randiga.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Även om hon inte gillar randigt så finns ju tex Hoppe Tunis som bara är två breda fält i natur & beige, så den är ju inte direkt randig. Den skulle ju kunna gå att färga i turkos om hon nu gillar det, så blir det två olika turkosa nyanser. Baby design har den i 4,1 (aningens "för lång", men inte jättelång)
Användarens profilbild
Av frida
Zalli skrev: Men vart hittar du korta hoppisar som är tvåfärgade? Jag hittar inga under 4,5 som inte är randiga.
:hmm: eh det kanske inte finns? Är helt inne på klippatänket så har inte letat. *surfar iväg*
Användarens profilbild
Av frida
På hoppediz hemsida finns det men kanske har inte de svenska återförsäljarna dem i sortimentet, men kan nog ta hem.
Hittade denna ljuvliga bild, då kan tom jag välja smalrandigt

Bild
Användarens profilbild
Av Zalli
Delfinen_78 skrev:Även om hon inte gillar randigt så finns ju tex Hoppe Tunis som bara är två breda fält i natur & beige, så den är ju inte direkt randig. Den skulle ju kunna gå att färga i turkos om hon nu gillar det, så blir det två olika turkosa nyanser. Baby design har den i 4,1 (aningens "för lång", men inte jättelång)
Ja det är ju faktiskt ett alternativ . Ska kolla om hon är beredd att betala så mycket för att bära så lite bara... :D
Användarens profilbild
Av Zalli
frida skrev:På hoppediz hemsida finns det men kanske har inte de svenska återförsäljarna dem i sortimentet, men kan nog ta hem.
Hittade denna ljuvliga bild, då kan tom jag välja smalrandigt

Bild
Ja jättefint! Undrar bara hur dyrt det blir att ta hem...
Användarens profilbild
Av Zalli
Frida: Har du förresten någon live-bild på den turkosa storken? Hittar inte...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?