Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av flindra
Ska jag köpa en Storchenwiege som är 5.2 meter eller 4.6 meter? Jag är cirka storlek 42 och min bäbis är 6 månader, modell stor... Det känns som att med 5.2 meter blir det väl en hel del tyg över? Räcker det inte med 4.6 meter?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Det beror på hur du vill knyta. Jag är stl 36 och 4,6 är på gränsen att jag kan knyta fram när jag bär omslutet på magen (min bäbis är 4 mån). Jag får knyta allra, allra ytterst på spetsarna.
Användarens profilbild
Av flindra
Ojdå! Nej men då får jag ju köpa 5.2 såklart...

Tackar ödmjukast för hjälpen!
Användarens profilbild
Av Minchi
Ja, ta en 5,2, då har du ju fler valmöjligheter när du ska knyta också!
Användarens profilbild
Av flindra
Tack tack för era svar!

Det ska bli spännande att "bli med sjal". Jag bär nu i Ergon 2-4 timmar om dagen. Jag trivs KANON med den! Det enda som inte riktigt funkar optimalt med den är att när jag jobbar (jag jobbar 50% hemifrån) så blir det att midjebandet skär in väldigt i min mage / rygg. Jag brukar passa på att jobba när hon sover middag i selen nämligen. Och när jag sitter verkar jag liksom bli större än jag är när jag står...

Har provat Minimundus elastiska sjal lite, men den kändes svajjig och konstig. Sen tyckte jag knytandet var drygt och jobbigt, men nu har jag ju Ergon och trivs med den, så denna sjal blir främst ett komplement.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?