[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 6017
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Någon som köpt sjal från Tyskland? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
nilla skrev:Jag kommer inte ihåg exakt, men jag vet att jag började tänka att det blir nog ingen sjal...
Visst hade du en Hoppendiz? Har för mig att någon på bärsjalslistan skrev i höstas att hon beställt därifrån och att de tog väldigt lång tid på sig att skicka, och var allmänt struliga. :(
Jag har redan beställt och betalt min hoppendiz och väntar nu ivrigt på att Ingrid skall få hem dem. Vill ha långsjal igen, NU! :wink:
Användarens profilbild
Av nilla
Alexandra skrev:
nilla skrev:Jag kommer inte ihåg exakt, men jag vet att jag började tänka att det blir nog ingen sjal...
Visst hade du en Hoppendiz? Har för mig att någon på bärsjalslistan skrev i höstas att hon beställt därifrån och att de tog väldigt lång tid på sig att skicka, och var allmänt struliga. :(
Jag har redan beställt och betalt min hoppendiz och väntar nu ivrigt på att Ingrid skall få hem dem. Vill ha långsjal igen, NU! :wink:
Det tog lite tid, jag var och kollade postlådan varje dag efter ett avi. Istället stod det en budgubbe utanför min dörr en eftermiddag, nästan som Tomten :lol: !
/pernilla
Användarens profilbild
Av April
Istället stod det en budgubbe utanför min dörr en eftermiddag, nästan som Tomten :lol: !
Men då MÅSTE jag ju bara beställa från Tyskland...hi,hi... :lol: Va? En tomte i januari... kan det bli bättre :wink:

Man vet att man har sjalbarn när...

... man "uppfinner" egna kriterier på varför man bara MÅSTE ha en nya sjal :-D

Kram
Användarens profilbild
Av April
Har sjalbarn, eller själv är sjaltokig ?
Det där skulle kunna bli en HELT ny tråd :-D
Man vet att man blivt helt sjaltokig när... ;-)

Ja, ja... jag ERKÄNNER... jag har blivit tokig!!! Helt och hållet... och allt detta har jag er att tacka för :-)

Kram
Användarens profilbild
Av April
Nu börjar jag misstänka att man behöver åtminstone bortåt tio...
Hi,hi... *skrattar så högt att jag behöver hålla mig på magen* :-D
Kunde inte sagt det bättre själv!

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
April skrev:
Nu börjar jag misstänka att man behöver åtminstone bortåt tio...
Hi,hi... *skrattar så högt att jag behöver hålla mig på magen* :-D
Kunde inte sagt det bättre själv!

Kram
Jag funderar på om det inte behövs något slags behandlingshem där man kan bli av med sin sjalmani, liksom gå i terapi och bli av med sitt begär.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Helena skrev: Jag funderar på om det inte behövs något slags behandlingshem där man kan bli av med sin sjalmani, liksom gå i terapi och bli av med sitt begär.
Tack Helena jag som länge gått och klurat på en företagsidée men inte riktigt kommit på något bra. Där har vi det. Vi skulle kunna jobba i nätverk som värsta knarkligan. :twisted: Sjalbarn frälser dom och jag botar dom. Fast vad gör man när man inte vill kurera sina patienter?

Eller så skulle jag kunna ordna bärhelger för dem vars barn är för stora för att bära. SÅ får man komma till mig och betala dyyyyra pengar för att bära runt ett barn en helg i sin gamla mysiga sjal. Undra var man får barnen ifrån... :roll: Man kanske kan låna några....
Användarens profilbild
Av April
Eller så skulle jag kunna ordna bärhelger för dem vars barn är för stora för att bära. SÅ får man komma till mig och betala dyyyyra pengar för att bära runt ett barn en helg i sin gamla mysiga sjal. Undra var man får barnen ifrån... :roll: Man kanske kan låna några....
Jag vill, jag vill, jag vill!!! :-D Hur mycket kostar det?

Kram
Användarens profilbild
Av April
*Spännande*... Då får du återkomma med rapport sen!

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?