Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av telistant
När jag läste i sjalrecensionerna om ACS så tyckte många att de långa avsmalnande ändarna var konstiga och jag uppfattade att de skulle vara ca 70 cm.

Jag har just köpt mej en sån och nu slår det mej när den hänger på tork att det är bara 35 cm (mätte) avsmalnande på min (på varje sida då)

Har de ändrat i tillverkningen eller har jag missförstått nåt?

Älskar min Lollipop :heart:
Användarens profilbild
Av Häjk
35 på vardera sida, det blir ju 70 :wink: (bara en gissning)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Häjk skrev:35 på vardera sida, det blir ju 70 :wink: (bara en gissning)
Tror också att det är så! :-D

...och om man jämför med ex. didymos som har 20cm på var sida = 40 cm totalt så har ju Amazonas carrysling nästan dubbelt så långa ändar - därav reaktionerna tror jag!
Användarens profilbild
Av Marion
Jag tycker att de långa avsmalnande ändarna blivit lite kortare på Carry Slingen. På de gamla var det verkligen 70 cm på vardera sida, nu är det 35 cm (tog fram en gammal och en ny och mätte).
Användarens profilbild
Av telistant
Marion skrev:Jag tycker att de långa avsmalnande ändarna blivit lite kortare på Carry Slingen. På de gamla var det verkligen 70 cm på vardera sida, nu är det 35 cm (tog fram en gammal och en ny och mätte).
Jag tror också att det är så, har för mej att de var längre ändar på den jag "tvär"-provade men minns mest att jag tyckte att den var lagom tunn och gosig.

När ändrades den?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Det är ju kalasbra ifall de har ändrat det! För det var det enda som jag upplever som negativt med mina carry slingar (blir det så i plural? :D)
Användarens profilbild
Av Elin G
Super om de ändrat. Jag hade en lollipop med 70 cm avsmalnat på varje sida och den var helt värdelös. 35 cm låter mycket bättre :D
Användarens profilbild
Av telistant
Tänkte väl att nån skulle bli glad av att få veta detta :D

Konstigt att inte tillverkaren informerar om en så "viktig" ändring, eller så är det bara jag som inte kollat så noga

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?