Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bollen
Här kommer en detaljfråga.

Är färgerna i Easycare Sol och Lava identiska, bara att det är olika mängd såklart? Alltså är det orangea samma och likaså den rosa och vinröda kulören?

Tycker det ser ut så på bilder men det är ju svårt att avgöra.

Är ju sugen på att köpa en begagnad... :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag skulle tro att det är samma färg på varpen. Däremot kan de ju få lite olika nyans om inslagstråden är olika färg, men om jag inte minns fel har de cerise inslag båda två och då borde färgerna vara exakt samma.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Den oranga är samma om jag inte minns fel, kan kolla mer exakt imorgon om du vill 8)
Av anna m
Solen är väl inte lila men det är lavan... eller?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Solen är väl orange, vinröd och cerise och Lavan orange, lila och vinröd? Eller minns jag fel?
Av anna m
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Elin G
Sprang och jämförde (tur att jag inte hunnit posta lavan då 8) ). Den orangea och den vinröda är precis samma, men sen har solen en cerise och lavan en blålila (alltså precis som Knyttet sa :roll: )
Användarens profilbild
Av Bollen
Ah, jag förstår!

Det är ju lite skillnad, jag hade inte kollat så noga och på vissa bilder ser färgerna verkligen identiska ut.

Tack för klargörandet!!

(ingen som vill bli av med sin? :wink: )
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bollen skrev:Ah, jag förstår!

Det är ju lite skillnad, jag hade inte kollat så noga och på vissa bilder ser färgerna verkligen identiska ut.

Tack för klargörandet!!

(sin vad? lavan eller solen? :wink: )
Användarens profilbild
Av Bollen
mari_tres skrev:
Bollen skrev:Ah, jag förstår!

Tack för klargörandet!!

(sin vad? lavan eller solen? :wink: )
Vilken som! Jag vill köpa en (har annons ute på Köpes men det verkar trögt). Tror nog jag allra helst vill ha Lavan, men Solen är ju också så fin!!

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?