Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bello
Är det någon som kan mäta?

Bredd, höjd och om den är olikformad osv.
Hur sitter den fast i selen? Fastsydd eller avtagbar?`

Tack för hjälpen.

i och för sig vore det ju intressant att veta hur hög och bred hela selen är också. :roll:
Användarens profilbild
Av telistant
Huvudstödet är ca 27 cm långt och nära 30 brett längst upp men ihopdraget med resår i överkant så det är 23cm om man inte drar ut resåren. Vid basen är det 17 cm altså smalare där det sitter fast i selen och blir bredare längre ut med "raka" kanter (altså ingen päronform).

Huvudstödet sitter fast men det finns en snajsig ficka med kardborre som man kan fälla in huvudstödet i. Knyt-an.se har massor av bilder på manducan. Där finns också en massa mått på selen.
Användarens profilbild
Av Bello
telistant skrev:Huvudstödet är ca 27 cm långt och nära 30 brett längst upp men ihopdraget med resår i överkant så det är 23cm om man inte drar ut resåren. Vid basen är det 17 cm altså smalare där det sitter fast i selen och blir bredare längre ut med "raka" kanter (altså ingen päronform).

Huvudstödet sitter fast men det finns en snajsig ficka med kardborre som man kan fälla in huvudstödet i. Knyt-an.se har massor av bilder på manducan. Där finns också en massa mått på selen.
Tack!
Nu har jag fått mer info än jag visste att jag behövde :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?