Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Linsan
Har en Beco butterfly och undrar vid vilken ålder det är ok att ha barnet på ryggen? Och när man kan flytta ned barnet från den där lilla fickan som de sitter i som nyfödda? Hittar tyvärr inte instruktions-CDn.

Dessutom, är det någon som vet hur lång tid det tar att få tillbaka selen, efter att man skickat in den till USA för lagning?

Jättetacksam för svar! :)
Användarens profilbild
Av LillaG
På ryggen kan du bära när du själv känner att det är ok att inte se barnet hela tiden.
Isac var nog 5 mån när jag började.
Jag har inte ett så litet barn så att han går ner i bonusfickan, men det borde du nog märka när barnet sitter bättre utan ficka.

Jag tror min sele var borta ca tre veckor totalt.
Av Linsan
LillaG skrev:På ryggen kan du bära när du själv känner att det är ok att inte se barnet hela tiden.
Isac var nog 5 mån när jag började.
Jag har inte ett så litet barn så att han går ner i bonusfickan, men det borde du nog märka när barnet sitter bättre utan ficka.

Jag tror min sele var borta ca tre veckor totalt.

Tusen tack för svaren! :)
Hoppas butterflyen kommer tillbaka snart då, har varit borta ca 2-3 veckor redan.
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag har fått hem min Beco idag och Milo sover i den på ryggen just nu. Han är nästan 3 månader. Skönt!
Av Linsan
Isanna skrev:Jag har fått hem min Beco idag och Milo sover i den på ryggen just nu. Han är nästan 3 månader. Skönt!
åhh, så det fungerar så pass tidigt att ha på ryggen?! :) Använder du huvudstödet? Min flicka är 3 månader lite drygt, skulle vara roligt att testa när jag får tillbaka min sele. Hon är stark i nacken, men vinglar ibland till lite med huvudet om jag gör någon snabb rörelse så det har känts tryggare att ha henne fram där jag har lite koll.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?