Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Kan man bära med axelremmarna korsade på ryggen med den nya ERGO NG?
Användarens profilbild
Av Miamamman
Det GÅR ju, men den är inte gjord med den tanken. Axelbanden är ju anatomiskt formade, så dom blir liksom formade avigt om man korsar dom.
Användarens profilbild
Av Anso
Tack Miamamman! Jag kunde väl tro att det kunde bli lite bök med det formsydda men man är ju nyfiken av sig. :wink:
Användarens profilbild
Av Mi
Anso! Det är faktiskt så jag bär :oops: Jag tycker det fungerar bra just med axelremmarna, jag är mer osams med höftbältet :evil:
Användarens profilbild
Av Anso
Mi skrev:jag är mer osams med höftbältet :evil:
Vaffö då då?
Användarens profilbild
Av Mi
Anso, jag får inte till den. Har jag den nedaför höfter så känns den väldigt långt ner. Har jag den runt höften så gör "kanterna" på vaddering ont (där den slutar och remmen börjar). Har jag den ovanför höften så skär bandet in i magen.. :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
Mi skrev:Anso, jag får inte till den. Har jag den nedaför höfter så känns den väldigt långt ner. Har jag den runt höften så gör "kanterna" på vaddering ont (där den slutar och remmen börjar). Har jag den ovanför höften så skär bandet in i magen.. :oops: :roll:
Skumt! Undrar om någon annan har samma problem?
Användarens profilbild
Av Mi
Jag skulle vilja sälja den men jag har inte hjärta till det :oops: Det stod längst upp på min önskelista som doppresent. Min mammas kille köpte den till oss och nu använder jag inte den :roll: Jag hoppas på att jag kanske kan använda den senare..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?