Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Och varfor?
Visa garna bild eller lanka till nagon sida som har den.
Användarens profilbild
Av nevin
Den här, den har jag sytt själv, och den blev så jäkla skön:

Bild
Användarens profilbild
Av whoopsie01
annelie skrev:Bild

denna! såå himla skön
Den såg väldans bekväm ut!
Är den hemsydd? (tycker jag känner igen tyget). Jag ska göra en till, så jag undrar vilket mönster du isåfall använt.
Användarens profilbild
Av aspen
whoopsie01 skrev:
annelie skrev:Bild

denna! såå himla skön
Den såg väldans bekväm ut!
Är den hemsydd? (tycker jag känner igen tyget). Jag ska göra en till, så jag undrar vilket mönster du isåfall använt.
det beiga är lenda från ikea och den randiga är från jysk
mönstret är från början knyttet&k´s fast timglasformat och lite modifierat, eg. har jag väl gjort det lite själv eftersom jag tagit allt från många jag sett och haft kvar i huvet... :-) Timglaset är egenritat i allafall ;-)
Användarens profilbild
Av whoopsie01
annelie skrev:det beiga är lenda från ikea och den randiga är från jysk
mönstret är från början knyttet&k´s fast timglasformat och lite modifierat, eg. har jag väl gjort det lite själv eftersom jag tagit allt från många jag sett och haft kvar i huvet... :-) Timglaset är egenritat i allafall ;-)
Då hade jag rätt om bägge tygerna :wink: Jag har oxå modifierat sittdelen till den MTn jag gjorde och jag tror det blev ganska bra. Men jag har ju inte kunnat prova den än eftersom bebis inte är född än. Tyckte iallafall att det såg så bra ut med axelbanden upptill på din, mina är på utsidan trots timglas... Tack för inspiration :vågen:
Användarens profilbild
Av Nova
Hemsydda till spädis.
Colibri till ett tyngre barn.

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?