Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ischa
har tittat lite och funderar på amazonas antigua sjal! Den var tunn och vad jag förstår så kan man använda den från nyfödd till +3 (och det var ett bra pris...) Vad tror ni andra om det? kan ju inget om det här så jag vill ju gärna prova mig fram... Och eftersom jag inte har möjlighet att åka iväg för att kolla på sjalar så är det ju mycket att tänka på. Vill ju inte köpa grisen i säcken!
:)
Användarens profilbild
Av zero.sara
kolla in på sjalrecensioner där finns den med
http://sjalbarn.se/data/forum/viewtopic ... feae2007f7
Har inte haft någon själv så jag har ingen aning :)
Användarens profilbild
Av Asia
jag har en som jag inte använt så mycket men den käns sval och skön. Avlastar inte lika bra som mina Didysar eller min easy men funkr absolut med ett (mitt) lätt barn . Har inte burit i den någon längre stund så jag vet inte riktigt hur den är då.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har en sån. Köpte den som första sjal till Skrutt. Fungerar utmärkt. Avlastar inte liak bra som diagonalvävda men jag tycker dem är lättknutna och snygga.
Användarens profilbild
Av erisara
Jag har en sådan till T som jag använder mycket. Jag tycker mycket om den och bär länge i den. Däremot vet jag inte hur den funkar med större barn (ännu).

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?