Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Säkert kan man hitta en tråd om detta, men jag har sökt och orkar inte söka ännu mera :oops:

Kan man bära ett stort barn i Manducan? Lika bra som tex i en Patapum eller Ergo? Med stort barn menar jag typ 3 år så där ungefär :lol:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag använder ju min Manduca som favoritsele (framför Ergon) till min nästan 2-åring och hon är väl relativt stor för sin ålder.

Och för en timme sedan lånade jag mina selar till de stora barnens fritids som ska testa både Manducan och Ergon till en rörelsehindrad 9-10 åring (är väl runt 130 cm lång och väger väl runt 18 kg). De ville testa för att se om det kunde vara något alternativ för dem så att även den killen skulle kunna följa med lite bättre på olika utflykter ut i naturen som de gör med fritids emellanåt. Får väl ett utlåtande i morgon em när jag ska hämta tillbaka selarna. Får rapportera vad de tyckte då.
Användarens profilbild
Av erisara
Min man sa att han kunde tänka sig att bära E (ca 16 kg och nästan 5 år) lite längre stunder i den efter att ha testat. Han har dock inte behövt göra det ännu.
Användarens profilbild
Av KATARINA
Den är högre i ryggen än både Ergon och Patapum och lika rymlig som Ergon, så jag tycker nästan den räcker längre storleksmässigt. Sedan är det olika vilken man tycker avlastar bäst.
Användarens profilbild
Av boosten
Lätt! :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
bättre än ergon tycker jag eftersom manducan går att förlänga. fast min (snart) treåring vill inte bli buren så länge i taget så jag har inte testat i timmar i sträck direkt.
Av sjaltokan
Kan du inte be någon av Linköpingsmammorna ta med sig sin på sjalträff så du får testa.. :wink:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
thowida skrev:Kan du inte be någon av Linköpingsmammorna ta med sig sin på sjalträff så du får testa.. :wink:
jo, den var ju med senast, men David sov så gott i sjalen och sen var jag så varm och öööörkade inte riktigt :roll:

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?