Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Bling
Jag har köpt mig en Beco Butterfly :P och tittade nu på instruktionsfilmen. Där säger de att man före man knäpper spännena som håller själva sittdelen uppe skall trä dem under " the safteyloops", jag hittar inga sådana på min Beco. Har de tagit bort dem nu med de nya spännena eller saknas de på min Beco? :hmm: :mitvit:
Användarens profilbild
Av Kate
Man har tagit bort dem.

Dom nya spännena är så säkra så safety loopsen har blivit onödiga. Man har tyvärr inte haft möjlighet att göra om hela instruktions dvd:n efter det att man bytt spännen så därför pratar dom fortfarande om safety loopsen.
Titta gärna på instruktionsfilmen i becos blogg för att se hur man enklast spänner och lossar på bandet genom spännet.
Av Bling
Tack! Vad bra, då är det inget fel på min Beco.:P
Användarens profilbild
Av Kate
Nej, det är inget fel. :-)

Dom nya färgerna har helt enkelt ingen loop och på dom selar som skickats iväg och fått nya spännen kommer man mest troligt också att antingen ta bort eller sy runt hela safety loopen så att det är tydligt att den inte behöver användas.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?