Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Myrten
Jag funderar på att sy en egen ringsjal och eventuellt en långsjal. Har ni något tips på ett bra tyg att köpa som passar för detta ändamål?! Jag har sytt en ringsjal tidigare men börjar nu förstå att jag inte gjorde det bästa tygvalet.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Föreslår Louisa från Jysk. svart med vita ränder diagonal stretchar och går bra att färga :)
Användarens profilbild
Av Myrten
Kanonbra svar. Färgar man tyget med "vanlig" färg eller finns det bättre och sämre alternativ?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Har färgat med "vanlig" tygfärg. Louisa är 100% bomull
Användarens profilbild
Av Myrten
zero.sara skrev:Föreslår Louisa från Jysk. svart med vita ränder diagonal stretchar och går bra att färga :)
Om jag inte sett fel så säljer du just nu en sådan ringsjal. Jag har ett par ringar hemma, vilken storlek skulle du rekommendera? (Du får gärna mäta dem eftersom jag inte minns vilken storlek jag köpte.)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Mina ringar är storlek M (ca 67 mm i innerdiameter) och det tycker jag är lagom till Louisatyget. Till en ringsjal sydd av en halv diagonalvävd sjal blir det bättre med L
Användarens profilbild
Av Myrten
Jag såg tidigare att någon skulle köpa duken Lisbet i en härlig lila färg med ränder från IKEA. Hur fungerade den som sjal?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?