Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Zsarah
Ska välja min första vävda sjal, har en pikku-ruu från förr.

Dessa har jag att välja mellan:

*Amazonas Antigua 4m (vet int namnet på färgen men den är röd-blå skimmrande) 40euro (lite under 400kr) oanvänd

*storchenwiege 3,6 meter (rosa-lila färg) anv. några gånger. (det är bud på den vet inte vad gränsen för budet är, men just nu är den på 17 euro ca. 170 kr och den är inte över gränsen så att den blir inte såld för det priset) vad är en sådan värd?

*BB-slen 4,9meter (Det finns 2 olika av den)
a) grå med rosa ränder anv. några gånger. 43euro ca. 430kr
b) grön paprika tror jag färgen heter. anv. några gånger pris: 52 euro ca. 520kr.

*hoppediz 4,8 meter. tror färgen heter lima (grön) anv. några gånger. 55euro ca. 550kr

*bebina, 4,6 meter. anv. röd. 55euro ca. 550kr

Vilken av dessa skulle ni ha valt? Jag är kort, endast 157cm, har en dotter som är 4,5 månader (men väldigt stor och tung för sin ålder vid 4månader vägde hon över 8 kilo)
min sambo är lång men han anv. inte sjal så den behöver inte passa på honom. Använder inte sjalen dagligen men det ska vara någon som avlastar bra och känns skön att ha på sig och som inte är för varm (sommaren kommer ju emot)

tacksam för svar.
Användarens profilbild
Av Mia
Hmm...
Storchen blir nog perfekt for ryggknyt sa smaningom!
Men for sommaren skulle jag kopa en Gauzewrap. CalinBlue eller Bali Baby Breeze.
Av Zsarah
hittade nu även en hoppediz paris 4.6 meter 55euro (innehåller frakt)

aaah. vilken prisklass är de i? är de lätta att knyta?
Användarens profilbild
Av Mia
Ahh Paris ar ljuvlig men jag tror inte du behover sa lang sjal. Ar du smal ocksa?
Gauzarna ar nya i samma prisklass som beg tyska vavda ungefar. De ar tunnare och svalare och ja, jag tycker de ar latta att knyta. Har man sedan en toddler sa avlastar nog en diagonalvavd battre.
Av Zsarah
Mia skrev:Ahh Paris ar ljuvlig men jag tror inte du behover sa lang sjal. Ar du smal ocksa?
Gauzarna ar nya i samma prisklass som beg tyska vavda ungefar. De ar tunnare och svalare och ja, jag tycker de ar latta att knyta. Har man sedan en toddler sa avlastar nog en diagonalvavd battre.
jag är i storlek 36 efter graviditeten. Vilken längd skulle passa mej bäst.
Min pikku-ruu är 4,40 och det lämnar tyg över.
Användarens profilbild
Av Mia
Beror pa vilken knytning du vill gora men du behover max 4.2 skulle jag saga.
(Fast gauzarna ar langre men det gor inget)
Vart bor du? Det kanske finns nagon i narheten av dig som kan visa.
Kika under barsjalsambassadorer och barsjalstraffar.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det sägs ju att man ska köpa en sjal som man tycker är snygg, så jag skulle ha köpt BBslen green paprika (har en sån :heart: ) eller en hoppediz lima. Är sjalen för lång för dig så går det ju faktiskt att klippa av en bit!
Av Zsarah
det blev en hoppe i färgen lima, fick den billigare:)

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?