Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
Jag har länge varit sugen på didymos Jan (randig), men jag har aldrig känt på någon randig didy.
Är det någon som vågar sig på en beskrivning, hur är de i tjocklek och avlastning?
Jag har ägt en didy ellips som är jaquardvävd och oerhört mysig och tunn.
Användarens profilbild
Av Eld77
De randiga är tjockare än ellipserna och avlastar bättre, tycker jag. Med användning blir de oerhört mjuka och sköna. :heart:
Användarens profilbild
Av annikar
Tack för svar :D Det var nog så jag trodde.
Kanske köper en efter att bebisen kommit, har lovat mig själv att inte köpa fler sjalar innan.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag har två randiga och jag upplever också att de är lite tjockare än mina jaquardvävda.
Av suramin
Jag funderar precis på samma sak. Jag undrar om jag ska köpa en iris eller slå till på en wellen istället. Är irisen mycket strävare än t.ex. wellen?
Användarens profilbild
Av thanisa
suramin skrev:Jag funderar precis på samma sak. Jag undrar om jag ska köpa en iris eller slå till på en wellen istället. Är irisen mycket strävare än t.ex. wellen?
Jag upplever att wellen är strävare än mina randiga, däremot är de randiga tjockare. Wellen blir otroligt mjuka men nya är det strävare och liksom lite glesare vävd. Jag gillar mina randiga men wellen är favoriten. DOck måste jag säga att wellen är strävare men samtidigt mjukare än vad de randiga är.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?