Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dagdrömmare
oj nej den är inte i linne utan i ekobomull
Användarens profilbild
Av aneeha
jag vet inte om märket, men solarveil är ett ganska strävt och lite för strechigt tyg, men det har ju andra fördelar med solskyddet och badbarheten...
Användarens profilbild
Av schumiferrari
jag är oxå nyfiken på åsikter om den.. Funderar på att köpa en till sommaren...
Användarens profilbild
Av aspen
har hon nån hemsida? (för det är taylor här på forumet va?)
jag hittar bara båttillbehör o golfgrejer ;-)
Användarens profilbild
Av jag71
Ringsjalar i solarveil har ju babyheaven också.
Användarens profilbild
Av Scharlott
dagdrömmare skrev:ingen som har provat den då?
Inte ännu :wink: Men till helgen är det Baby&barnmässa här i Göteborg och Babydesign finns på plats. Vet inte om sjalen finns med, men finns den skall jag passa på att prova 8)
Användarens profilbild
Av Ingrid
aneeha skrev:jag vet inte om märket, men solarveil är ett ganska strävt och lite för strechigt tyg, men det har ju andra fördelar med solskyddet och badbarheten...
Den solarveil som är i TaylorMade Slings sjalar är lite knottrigt och blir därför strävt. Men den är inte alls stretchig utan helt fast, som vilket vävt tyg som helst, så det måste kunna vara olika för olika Solarveiltyger i så fall. Jag tror att strävheten är förknippat med solskyddsfaktorn på något sätt, eftersom den är knottrig. Jag tycker inte själv att den är särskilt skön, men som sagt, den har andra poänger. Christer Romson här på forumet vet jag har använt en solarveil sjal mycket, och kan kanske ge ett användar- utlåtande.
Användarens profilbild
Av dagdrömmare
Ingrid skrev:
Den solarveil som är i TaylorMade Slings sjalar är lite knottrigt och blir därför strävt. Men den är inte alls stretchig utan helt fast, som vilket vävt tyg som helst, så det måste kunna vara olika för olika Solarveiltyger i så fall. Jag tror att strävheten är förknippat med solskyddsfaktorn på något sätt, eftersom den är knottrig. Jag tycker inte själv att den är särskilt skön, men som sagt, den har andra poänger. Christer Romson här på forumet vet jag har använt en solarveil sjal mycket, och kan kanske ge ett användar- utlåtande.
Tack Ingrid :-)
Användarens profilbild
Av camsch
Jag har en ringsjal från Mimmis i Solarveil som jag är supernöjd med!

Den är som flera andra sagt lite sträv, men det har inte varit någon nackdel nu i vinter i alla fall. Det blir inte heller "glatt" mot kläder så att barnet "halkar" ur. Och jag TROR att den kommer vara luftig och skön i sommar också.
Tyget är lite "knottrigt" och glest, hade nog inte utan att ha "vetat" trott att den gav något vidare värst solskydd.

Min tjej väger ungefär 8 kg och den är precis lagom "stretchig" för att den ska sitta skönt. Men det är ett vanligt vävt tyg, inte trikå.

Att jag köpte den var mycket för att det blev betydligt billigare att köpa en sån än att köpa både en "vanlig" ringsjal och en vattensjal. Och hittills är jag väldigt nöjd.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?