Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaMy23
ni som använt/använder den. jag vill veta vad ni tkr om den för- och nackdelar.

ser gärna bilder också hur den kan användas.

rekomenderar ni den till en nybörjare och en som vill bära sitt barn i en sjal till 1år eller längre?

dottern blir 8v den 8april.
Användarens profilbild
Av jag71
mari_tres skrev:Kika här: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=28659 och ropa på jag71, jag tror att hon har provision :wink:
Nej då provison har jag inte :lol: men jag förstår inte hysterin över gåsen då det finns en minst lika snyggsjal, som är billigare, verkligen skrynklig, underbart mjuk, lätt, sval, tar ingen plats, går att färga i vilken färg som helst om man nu inte tycker att den bruna är tillräckligt fin (men det är den). Har förstått att den är svalare än gåsen och det är ju inget negativt.
Jag har burit i vagga, omslutetkryss och omslutet kryss2, ryggsäck och jag har haft den att prova nya knytningar med så det går att knyta alla dem knytningar som man knyter en långsjal med.
Jag har burit Skrutt och små flickorna. Eller jag bär dem fortfarande. Vill du så kan jag prova att bära stora tösen bara för att se om det går (hon fyller snart nio år och väger snart 30 kilo) jag kan inte tro att det är några problem, frågan är väl om min rygg orkar.
Jag har inget negativt att säga om mimmis krinklade, möjligen skulle det vara att min är precis fem meter och jag skulle helst vilja att den var sex meter men det är ju för att jag dels bär två i samma sjal och så trivs jag med långa svansar på sjalen (och så är jag modell xxxxxxxL eller nåt :wink: )
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag har också en brun Mimmis så jag vet vad du pratar om 8)
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag tyckte om min Mimmis men jag slutade bära precis när jag köpt den....lätt, sval och lättknuten....

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?