Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Här sitter jag med bebis fortfarande i magen och skulle kunna köpa hur mycket sjalar som helst. Det bådar inte gott för framtiden... :twisted:

Iallafall så hade jag tänkt gå på babysim när bebin blir lite äldre och funderar då på det här med vattensjal. Det måste ju vara superskönt att kunna stoppa bebin i sjalen när man ska i och ur bassängen och duscha och sånt. Eller?! Vad är er erfarenhet av det? Vilken är den "bästa" vattensjalen? Finns det några nackdelar? :wink:
Användarens profilbild
Av Aurian
Jag vill också veta! Har funderat ett tag nu på att skaffa vattensjal...
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
hej!

jag har köpt en vattensjal (solarveil ringsjal) som är på väg och också vatten MT (solarveil). Förmodligen kommer de någon gång nästa vecka.

jag ska testa de så fort de har kommit (kanske i duschen först) och ska rapportera hur det gick till.

ni kan kolla på den här sidan där man hittar info om tyget solarveil (http://www.solarveil.com)

:) :D
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
men gått på babysimm med 2 bebisar och min spontana tanke är att man snarare behöver en varm frottesjal :) Bebbarna blir ju rejält nedkylda trots det varma vattnet och korta badtiden så det brukar vara ur vattnet, snabbt av med badbyxor och så i handduk och sen amma... Iaf första månaderna. Sen efter halvåret eller så kan det säkert vara bra med en vattensjal för då kan man ju bära och duscha ihop rätt enkelt.
Användarens profilbild
Av zandrama
Ärsch då... Jag som hoppades.. :wink:

Men det du säger Sara, verkar vettigt. Vet ju själv hur kaaaaaallt det är utanför varmvattenbassängen eftersom jag går på vattengympa. Jag får väl prova och sen akutköpa en vattensjal om det behövs... Det är nog en bra plan för plånboken också. :roll:
Användarens profilbild
Av Aurian
min spontana tanke är att man snarare behöver en varm frottesjal
Då borde väl detta vara något:
Bild

Finns här :twisted:
Senast redigerad av Aurian den fre okt 14, 2005 20:15, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Malin
Fast om man har två barn och ska gå och simma med båda är det underbart att ha en vattensjal att bära bebisen i.
Man måste ju ha två armar lediga till det större barnet.
Säger jag, som alltid kan motivera en sjal till, visserligen har vi bara badat i badhuset en gång, men det hade blivit ingen gång om jag inte hade haft min vattensjal. Så det så.
Dessutom är den i guldfärg och trikåstretchig så jag hade den för att amma i på stranden i somras också, det är lättare att få till en vagga med den än med någon annan sjal eftersom den är så stretchig.
Vill man ha en sjal till går det alltid att hitta bra argument...
Av Elisa
är toppen :D Jag köpte den sent så har inte testat till pyttesimmare, men väldigt tryggt och bra i och ur vattnet och dessutom när man är i innan barnet vant sig. Ovärdelig i somras när vi kunde vara med storasyster en bit ut.
Däremot har jag känslan av att jag inte kan tvätta ren oss efter bassängbad med sjalen på, men det kanske bara är jag som är ovan.
Jag har även använt den lite grann som vanlig ringsjal eftersom jag inte har någon annan. Min är också i trikå men hyfsat stadig ändå. Har inget att jämföra med.
Lite onödigt lång svans men annars är den BRA. :D
Användarens profilbild
Av frida
Jag har gjort en kortsjal i flanell som är varm, suger vatten bra, tunn och tar "ingen" plats när man ska från badet (med all pryttel). Men fortsätter vi med mera babysim ska jag spana in en "riktig" med tanke på duschningen.
Användarens profilbild
Av SoFaD
jag önskar att jag haft en vattensjal när lillen var liten. men inte till babysimmet eller simhallen, utan att ha honom i när man duschade hemma. tycker det varit lite jobbigt att inte kunna duscha när man vill, har inte velat lämna honom sovandes, ifall han vaknat o man inte duschat klart. har alltid duschat när sambon varit hemma eller så har jag ringt hit min mor som bor nära.
så om det blir nåt mer barn, så SKA jag ha en vattensjal. men funderar på att sy en egen dock.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?