Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Diesel
Jag är lite sugen (eller var det mycket sugen :twisted: ) på att köpa en Beco Butterfly till Pyret när de börjar säljas igen, och undrar hur mörkt brun färgen espresso är? Den ser nämligen nästan alldeles svart ut när jag tittar på bilderna i min dator och det borde den väl inte vara :hmm: - är det någon som har sett den i verkligheten och kan tala om hur brun den är?
Sambon vill helst ha en enfärgad, medan jag älskar flera av de mönstrade :eld: - och :twisted: säger högljutt "Köp flera!!!" :twisted: :Hahaa: :twisted: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Kate
Espresso är mörkt brun, men den är inte så mörk att den kan förväxlas med svart.
Jag håller med om att bilden på den kan ge ett svart intryck, men om du tittar på Addison så kan du få en bättre bild på hur brun espresso är. För den blir oftast rättvisande på kort.

Bild

Du kan se skillnaden på svart och det bruna genom att titta på nylonbanden som är svarta.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag hakar på med en Espressofråga - är det struktur i tyget? Typ manchester? Är axelbanden i samma tyg som sittdelen?
Användarens profilbild
Av Diesel
Tack Kate! :tumsup: Nu förstår jag bättre vilken brun nyans det är - och den var ju jättefin! :love:

Och, vilken bra fråga Knyttet & K - den vill ju jag också ha svar på! :roll:
Användarens profilbild
Av Kate
Knyttet & K skrev:Jag hakar på med en Espressofråga - är det struktur i tyget? Typ manchester? Är axelbanden i samma tyg som sittdelen?
Det är bomullstwill, d.v.s. samma tyg som är bas (axelremmar m.m.) på övriga butterflies. Det är alltså ett tjockare tyg som är smalspårigt och inte alls strävt som andra tyget är på många andra bärselar på marknaden. Espresso och Metro Black är helt och hållet i bomullstwill.

Din beco har samma bomullstwill på axelbanden fast den är ju naturvit.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?