Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av legenden29
Funderar på att köpa en EasyHug för att ha när jag springer upp o ner t tvättstugan. Har just nu Patapum el ringsjal till min 11-kilos 8-månaders men tycker de känns så hårda mot hans ben. (Vassa i tyget liksom). Vad tror ni, kan det vara nåt för oss?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag har ju en easyhug som jag fortfarande använder ibland, och den är mjuk och go. Köpte den visserligen begagnad.
Är det "bara" för att det känns vasst mot benet du vill ha alternativ? Har du provat att bära i långsjal på ryggen? Och vad är det för ringsjal du har?
Av legenden29
Jag har bara en (utlånad dessutom) trikålångsjal, o den töjer sig för mkt med sonen i. Ringsjalen är fr Föräldrar o barn, snygg men hårt tyg. Funderar på att köpa en långsjal till våren. Vill kunna bära ryggsäck då. Har dessutom en kortsjal i linne/viskos men har inte riktigt fått till knytning (har iofs inte testat än...) Men den ser så smidig ut, Easy Hugen. Och mjuk o go mot knubbisens lår.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kortsjal i samma längd som bära barn-sjalarna eller längre, typ 3,6-3,7 m? Det kan vara bra att ha knytet till typ höftkryss och sedan bara plocka i och ur barnet
Av legenden29
Ja, kortsjalen är nog 3,7m. Jag har smalnat av ändarna på den o har tänkt använda den när vi åker på semester nu i maj (så tills dess måste jag ha provat den!) Tror du att den är lika "bra" för oss som en EH?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ja alltså, det vet ju inte jag... :hmm: Provknyt den några gånger och se om du tycker att det känns bra. Jag har ju både och, så jag tycker att det är helt OK att ha det :wink: men det skulle ju funka med bara en sv dem.
En easyhug är rätt lätt att sy också om man skulle vlija det, finns beskrivning någonstans i "gör det själv". En MT kan också vara ett alternativ för er, kanske.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?