Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av JennyBe
Ja jag kan bara tänka på sjalar när jag fått syn på nåt jag verkligen vill ha.
Just nu funderar jag starkt på bebina stjärntecken. Men så har jag surfat runt och hittat flera fina didymos och easycare på tyska ebay till bra priser(än så länge iaf)...Snälla hjälp mig välja. Bebina,didymos eller easycare?

En fråga till är det här med längderna. Jag har hittills bara haft en långsjal 5,4 m Hoppediz. Jag tycker nog den är i längsta laget och funderar på en 4.6 m. Men jag har stl:50-52 så jag känner att det kanske blir för litet ändå. VAd tror ni? Jag skulle vilja ha den framför allt till att knyta ryggsäck och enkelt kryss(eller vad det nu heter). Tror ni att en 4,6 räcker?
Användarens profilbild
Av diddeldi
de olika sjalarna är likvärdiga, så jag tycker absolut att du ska välja den du tycker är snyggast!

testa att mäta din hoppediz, det kan mycket möjligt vara så att den är längre än 5,4 meter. köper du en didymos så är den troligen inte längre än utsatt längd (ibland t o m kortare). och easycare har ju inte snedskurna kanter så det gör den ju lite kortare. jag hade nog valt en 5,2-meters om jag var du. tror jag.
Användarens profilbild
Av JennyBe
Tack för hjälpen. Tyvärr va Didymos sjalen på ebay jag spanat in 4,6 m så det var även därför jag undrar. Men då kanske den inte alls räcker till.
Användarens profilbild
Av Eld77
Jo, en 4,6 bör väl räcka till både ryggsäck och bas-x? Då går ju sjalen bara 2-3 varv runt kroppen jämfört med omslutsknytningarnas 3-4 (rätta mig nu om jag tänker fel!) och sjalen är bara 80 cm kortare.

Jag har tyvärr bara provat Bebina av de nämnda sjalarna men den är underbar!
Användarens profilbild
Av April
Bebina :-D ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Tinalqua
Bebina står högst upp på min sjalönskelista jag bara MÅSTE ha en *suckar och drömmer om Bebinan*
Användarens profilbild
Av JennyBe
Ja jag drömmer också om en bebina. Stellaris har lovat att ta in en 5,2 m åt mig om jag vill. Så det blir nog det ändå. Dom är så fina så jag blir sjuk...;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?