Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av frida
Hej! Har hittills några sjalar men är förståss sugen på fler och jag undrar vad som kan vara bra val. Nu är sonen bara 3 mån och bärs mycket i olika kryss och då räcker 4,6 och 4,7 precis.
Hur har ni gjort när era barn blivit äldre, ratas de långa sjalarna för de kortare och enklare knytningar??
( :wink: försöker självklart motivera varför jag ska få köpa mig ytterligare en sjal med att den har annan längd, genomskinligt eller?)
Användarens profilbild
Av Nova
Här är en till som är jättesugen på att köpa en kortare sjal som komplement till de längre.

Jag bär oftast i omslutet X och då passar ju en riktigt lång långsjal som allra bäst.
Favoritknytningen f.n. eftersom den är så stadig och avlastar bäst.

Ska man någonstans då barnet ska ur sjalen efter en stund,
typ vid besök på BVC och liknande då är ju dubbelt X alt. bas X galant att använda.
Då blir det ju rätt mycket "släp" över.

Visst motiverar det till ytterligare sjalköp av en kortare variant!
Absolut, jajamensan! :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
ja, och om du ska knyta tibetan eller ryggsäck på ryggen så är det mycket bättre med en kortare sjal :D *nickar glatt*
Användarens profilbild
Av Alven
Njae, lite kortare kanske.

Mina två långsjalar är ca 4,2 meter båda två (AA 4,5m och stork 4,2m, tvättade och använda) och de är perfekta till allt tycker jag. Kortare vill jag inte ha, men är lite sugen på en längre igen så jag kan knyta fram när jag bär bebisen sen.
Användarens profilbild
Av Pyron
En hoppis Dheli kanske? 5,4 meter.
Användarens profilbild
Av frida
Man kan ju också korta nån man har. Vet inte om det räknas som helgerån här på forumet men kan bekänna att jag kortade min hoppis luzern med en halvmeter och sydde en sjalpåse av det som blev över *jättenöjd* Men kanske får jag inte komma på sjalträffar nu när ni vet.... :shock:

pyron: så sådant öde kan hända din sjal om den flyttar till mig, skämt åsido inte min färg riktigt
Användarens profilbild
Av Pyron
*ler* inte gör det mig något.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?