Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur funkar det med betalning. Blir det problem eller funkar det smärtfritt om man ska betala med banköverföring? Har någon testat? Och hur ser jag om de skickar till Sverige? Hittar inte den markeringen???
/Jenny m Martin & Mira
Av Sassa
Om du söker på ebay.se och väljer globalt så ska de skicka även till Sverige.
Jag har beställt en gång och det tog drygt två veckor innan allt var klart och sjalen kom. Tänk på att det blir väldigt dyrt med frakten. För mig kostade frakten ca 200 kr i och med att det är skrymmande.
Just det, vi hade lite problem med betalningen då det var utomlands, men banken hjälpte oss med att ändra lite bokstäver i betalningsadressen eller nåt sånt.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har köpt en sjal från österrike via ebay. Å frakten gick väl på 7 euro därifrån har jag för mig. Tog väl c:a 2 veckor så hade jag sjalen hemma hos mig.
Har nu även köpt sjal från tyskland via ebay. Å fraken för det går på 9 euro har jag för mig. Å det tycker inte jag är så jättefarligt pris. Att skicka inom sverige är ju dyrt det oxå (men inte lika dyrt).
Å som jenski skrev så hittar du den på ebay.se när du söker på globalt så skickar dom utomlands. Är du inne på tex tyska ebay så bör man maila innan för att kolla om dom skickar utomlands.

Lycka till med shoppandet! :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag köpte från Tyskland och använde Paypal när jag betalade. Superbra! 9 euro i frakt.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag har haft problem och inte problem. Problem när man skall betala till konto smärtfritt vid paypal.
Användarens profilbild
Av Eir
Jag har betalat via Paypal och med banköverföring. Paypal är enklare, men det var inga problem att föra över från mitt konto i Nordea om man har mottagarens BIC och kontonummer i IBANformat. Då kostade överföringen mig 3 kr.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?