- ons feb 27, 2008 20:09
Ja, det var vad jag såg när jag kom körande genom samhället på väg till återvinningsstationen. Tänkte att den mannen nog tappat en skruv på vägen men då det visade sig att han hade samma mål som jag fick jag möjlighet att upptäcka att det var grannen med Baby Björns nya modell för ryggbärande.
Han bär vanligtvis det nu ettåriga barnet med sjal (dock ej på ryggen) men de är testfamilj och han tyckte att den faktiskt var helt okej
Den hade ett ganska brett avbärarbälte men bara en axelrem (à la axelremsväska över huvudet). Körde inget korsförhör men jag skulle tro att man tar på barnet fram och snurrar det bak. Själva selen för barnet såg rätt klassisk ut med hängande ben och knäppen högt.
Blir intressant att se om och när den kommer i produktion.
Får man skvallra så här
Han bär vanligtvis det nu ettåriga barnet med sjal (dock ej på ryggen) men de är testfamilj och han tyckte att den faktiskt var helt okej

Den hade ett ganska brett avbärarbälte men bara en axelrem (à la axelremsväska över huvudet). Körde inget korsförhör men jag skulle tro att man tar på barnet fram och snurrar det bak. Själva selen för barnet såg rätt klassisk ut med hängande ben och knäppen högt.
Blir intressant att se om och när den kommer i produktion.
Får man skvallra så här

E 050416
O 070615
J 100723
*Guldgossar*
O 070615
J 100723
*Guldgossar*