Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av vassast
Finns det några tillbehör just för mei tais?
då menar jag inte bärskydd och bärjackor utan just tillbehör för mei tais?

Jag funderar på om det kan finnas extra vaddering för barnens ben och bärarens axlar?

prototypar...
Är någon intresserad av samma sak?
Användarens profilbild
Av Camilla74
Undrar om jag är urblåst idag, men jag förstår inte riktigt hur du menar... :roll:
Användarens profilbild
Av korell
Nej mig veterligen finns det inte.
Men undrar om det verkligen finns en marknad.....

Jag menar, det är ju så lätt att köpa eller sy en som har alla de detaljer man vill ha. Det finns ju en uppsjö märken, modeller och designer på marknaden!
Användarens profilbild
Av emmahawk
det finns ett gäng olika "inserts", i minkee och ull bl a. Kommer inte på rak arm på vilka tillverkarna var, men det är som vanligt amerikanska och norska... :roll: :wink: Ska leta och länka strax. Men det finns def. en marknad för lite mer utvecklade. Vi svenskar är ganska unika i vår "gör-det-själv-flit, väldigt många andra tänker inte ens tanken. Så lägg pannan i veck bruden, you´ve got it in ya'. 8)
Av vassast
emmahawk skrev:det finns ett gäng olika "inserts", i minkee och ull bl a. Kommer inte på rak arm på vilka tillverkarna var, men det är som vanligt amerikanska och norska... :roll: :wink: Ska leta och länka strax. Men det finns def. en marknad för lite mer utvecklade. Vi svenskar är ganska unika i vår "gör-det-själv-flit, väldigt många andra tänker inte ens tanken. Så lägg pannan i veck bruden, you´ve got it in ya'. 8)
tack!
bjuder in till mei tai kväll när jag prototypat lite 8)
Mei tais och sjalar verkar vara lite som t shirts. Alla följer samma princip men det är oftast bara ett par man verkligen gillar

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?