Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av schumiferrari
Hmm vet inte om jag ens lägger den här på rätt ställe...
Ska ha mitt första barn nu i början av mars och vill ha sjal till det... Funderar bara på vilken jag ska köpa... Vill ha någon som är så enkel som det bara går....

Har även funderat på det här med vattensjal... Har ju tänkt gå på babysim och då känns vattensjal som ett bra alternativ så att jag slipper fundera på vart jag ska göra av bebben när jag duschar mm... även när jag duschar hemma...

Hoppas någon kan hjälpa mig och jag ber om ursäkt om jag lagt den här frågan fel,.... Ny här på sjalbarn...
Av Tyche
Elastisk är alltid mysigt med nyfödd och lättare att lära sig knyta än en vävd så jag röstar på det, och sen byter ni upp er till en vävd när bebisen blir lite större.
Ta en du gillar, det är det som är viktigt. Gå på en sjalträff om du har möjlighet innan, eller välj en färg du tycker om.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av jag71
Tyche skrev:Ta en du gillar, det är det som är viktigt. Gå på en sjalträff om du har möjlighet innan, eller välj en färg du tycker om.

Lycka till!
Kan bara hålla med. Jag började med en vävd sjal och tyckte att trikån var lite svår när jag väl köpte en sån (fast då var dem två också så vi kan ju skylla på det :lol: )
Användarens profilbild
Av Mia
trikasjal och en vattensjal later toppen!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?