Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Bild
Hjälper till med bilden och gissar
De långa banden över axlarna, i kors?, trä igenom ringarna och knyt. Barnets rumpa i delen som är uppåt på din bild alltså
Användarens profilbild
Av mari_tres
Finns det ingen lapp med nåt produktnamn i den? :hmm:
har du klurat ut vad som är upp och vad so mär ner? Ex om det finns huvudstöd å sånt... Finns det nån insats där barnet ska sitta?

Tänker på en sån onbuhimo (?) då jag ser den, typ en MT med ringar istället för midjeband men på bilden verkar det som om ringarna sitter upptill...

Testa att sätta på dig den på olika sätt, använd en docka :wink:
Användarens profilbild
Av fil-o-sofi
tack zero.sara för bilden!

mari_tres,nä det finns inget namn, ingenting. Jag har försökt knyta på mig den där saken, hur många gånger som helst. Jag verkar dock inte lyckas mer med den än jag lyckas lägga in bilder här i forumet! 8)
Användarens profilbild
Av fil-o-sofi
den översta delen på bilden är en hård platta man fäster med tryckknappar. jag antar att den sitter där den ska för den satt så när jag fick den.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kanske en bild på hur den ser ut från andra sidan (antar att det är "utsidan" det där)

Bilder klistrar du in såhär: Bild fast utan mellanslag (du kan citera zero.sara så ser du hur koden ser ut, tror jag) eller så klistrar du in länken och markerar den och trycker sedan på Img-knappen
Användarens profilbild
Av zero.sara
Bild
ritade en bild eftersom jag skriver så vimsigt :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Bild
Användarens profilbild
Av fil-o-sofi
wow, tack för bilden!
men, den här hårda plattan då? dur sätter jag den? tänkte att det var ett huvudstöd men om nätdelen är uppåt blir det för brett att fästa spännena på plattan... dessutom kommer ungen bli hängande på rumpan utan tillstymmelse till grodställning... fast den är ju gammal...
Användarens profilbild
Av zero.sara
För att få bilderns url adress
högerklicka på bilden
välj egenskaper
och kopiera URL adressen
klistra sedan in adressen

så ska det nog funka :tumup:
Användarens profilbild
Av zero.sara
den hårda plattan har jag ingen aning om vad den ska vara bra för :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Avlastnig för bäraren :hmm:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?