Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
Vilken är i ditt tycke den absolut bästa sjalen? Glöm priser och färger! Vilken ger absolut bäst avlastning? Är skönast att använda?

Ser gärna många förslag på vävda sjalar, då jag är ute efter en ny inom en snar framtid :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
Storchenwiege är den bästa jag provat! :)
Användarens profilbild
Av Helena
Svårt att svara på eftersom jag inte använt sjalarna samtidigt.
De bästa sjalarna som jag provat är Easycare och Didymos tror jag.
Storchenwiege är också bra och ger lika bra avlastning, men den är inte riktigt lika smidig. Men Easycare och Storchenwiege har bättre och skönare fållar än Didymos.
Girasol och Hoppediz gillar jag inte lika mycket, Girasolen är för smal tycker jag och den glider inte alls bra och fållen rullar sig litegrand. Hoppediz är lite osmidig och klumpig tycker jag, den lägger sig inte till rätta lika bra över axlarna t ex och smiter inte åt om barnet lika bra som Easycare, Didymos och Storken gör (tycker jag), men den avlastar bra och den är 70 centimeter bred och det gillar jag.
Användarens profilbild
Av Anso
Då får jag väl svara Easycare 4,7 meter i alla fall. Tunnare och lite mjukare än de andra jag har provat (Didymos, Storkis, Hoppediz) och lätt att knyta och avlastar mycket bra. Hyfsat sval även på sommaren. Kanske kunde ha varit avsmalnande ändar så att man kan ha en storlek mindre på sjalen. Dyr men härlig. På god andra plats kommer Storkis Inka, helt underbar.
Användarens profilbild
Av April
Jag tycker Bebina!

Mysig, mjuk, följsam, skön, tunn, bra avlastning :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Bina
EasyCare är mitt svar!
Didymos är på en KLAR tvåa nästan ettochetthalva! :wink:
Av Tyche
Tack för alla svar! Det verkar som easycare är en sjal som många tycker väldigt bra om. Ska försöka få tag på en och prova och se om den passar mig.

:)
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag kan säga att det lite beror på barn o bärare !!

Men för mig är det Didymos Lars den är mjuk skön tunnare än väntat otroligt smidig o den sluter barnet kanon !

Den är klart den som ligger mig varmast ...
Jag använde min Lena mycket o den blir mjukare för var gång jag bär i den ... men Lars blev/var mjuk nästan från första tvätten då dem riktiga färgerna kom fram ....
Användarens profilbild
Av Anna
I dag får jag nog säga Stork, får se om jag står fast vid det om några veckor. Jag har provar stork, didy, hoppediz av de diagonalvävda och så en riktig snabbis med en Easy somjag har hemma men som skall vidare och därför bara provknutits en gång av mig. Om en dryg vecka så har jag en nu easy och då kankse jag får ge vika- men jag älskar min stork!
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har funderat lite på att det beror nog på längden vad för sjal jag tycker är bäst. Just nu har jag en lite kortare Stork, 3,6 och jag tycker den är jätte bra och stadig och skön. Men jag tror inte att jag skulle vilja ha en jätte lång Stork igen, då vill jag nog ha någon av de tunnare sjalarna, för där virar man ju in sig i flera varv.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Av dem jag testat så säger jag storkis. Ingen annan avlastar lika bra, men sen har inte jag testat varken didy eller easy.
Av Tumbling Down
Bebina säger jag! Supermjuk och smidig :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?