Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av alima
Vet inte alls vart jag ska lägga det här inlägget. Men jag har en Ergo, dottern är 6 månader och 65,3 cm lång. Men hon känns för kort för Ergon.

Är Ergon menad för längre barn eller vad?
Användarens profilbild
Av diddeldi
på vilket sätt menar du att hon är för kort? är benen för korta för att hon ska sitta bekvämt eller har hon svårt att se över kanten?
Av alima
Benen är för korta för hon ska sitta bekvämt. Hon kommer upp över kanten, men inte med mycket. Så det är lite knepigt med hur man ska göra med hennes armar.
Användarens profilbild
Av Helen
I början har barnet armarna på insidan. När ryggen växer ( ja, hela barnet växer :) ) så kommer axlarna naturligt över kanten på selen.

Även äldre barn som vill mysa drar i bland in armarna innanför ( tänker på min egen dotter som gjorde så när hon ville sova)

Barnet bestämmer helt enkelt själv vad som är bekvämast.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Madge skrev:Benen är för korta för hon ska sitta bekvämt. Hon kommer upp över kanten, men inte med mycket. Så det är lite knepigt med hur man ska göra med hennes armar.
du menar att hon sitter som i spagat? det vanligaste är att barnet växer i ergon mellan tre och fem månaders ålder, men din dotter är ju ganska kort för sin ålder. det rättar säkert snart till sig. man kan ju använda spädbarnsinsats men det kanske inte riktigt känns lönt att investera i när det handlar om så kort tid. som helen säger så kan armarna vara innanför så länge barnet är litet.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?