Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av zessan
Har kollat runt massor nu men kan ändå inte bestämma mig...
Det finns ingen i min närhet som har sele så kan inte pröva hur det känns, och det säljs inte i nån affär här! :?

Beco ser väldigt fin ut! Nån med erfarnhet av att bära äldre barn? Hur mycket bär ni? Vi vistas mycket ute så det ska få plats overall under...

Vad är skillnaden mellan ergo och patapum? Dom ser väldigt lika ut och det enda jag ser skillnad på är priset. Ni med erfarenhet?

Patapum toddler är det mest för långa personer? Jag är 162 cm lång..
Användarens profilbild
Av Måsen
Det är verkligen svårt det här med att välja sele (eller sjal med för den delen). Alla har olika upplevelser och erfarenheter av olika selar, så det bästa är verkligen att prova. Om du inte bor i närheten av någon enda med sele så är mitt tips att köpa begagnat, om den inte motsvarar dina förväntningar så kan du förhoppningsvis sälja för nästan samma som du gett och sen är det bara att köpa nästa sort och testa. :wink:
Det kanske låter knäppt, men man vänjer sig efter ett tag när man köpt och sålt några bärdon. 8)
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Vi har en Ergo, en Denim. Den bar jag Emil med på fjällturen i somras. Han vägde då 12 kg och var nästan 90 cm har jag för mig. En av dagarna regnade det så Emil ville inte gå alls. Då bar jag hela turen på 9 km, först rejält brant uppför i ett par km, sedan sluttande nerför. Blev ett antal timmar. Jag är 164 cm, med lång rygg. Maken är 183 cm, han bär också med Ergon. Vi är ganska normalbyggda.

Jag har inte testat varken Patapum eller Beco. Många tycker att Becon är skönare för att man får in barnet lite närmare kroppen om jag förstått det hela rätt.

Om du ändrar rubriken till något typ "Hjälp, vilken sele ska jag köpa?" så får du kanske fler svar :wink:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?