Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lisa1979
Hej!
Min dotter som är 3.5 månader (7.3 kg och 65 cm) vägrar plötsligt att somna i vagnen. Jag bär henne i BabyBjörn Original tills hon somnar och sen lägger jag ner henne i vagnen. Men hennes arm blir klämd i selen och jag får ont i ryggen. Tror ni att er Ergo kunde vara nåt för oss?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ja, Ergo eller Patapum eller Beco eller MT eller... Ja, det är en smaksak, men en ergonomisk sele är mkt skönare än BB, för både bärare och barn! Det är lite olika utseende och prisklass på de olika alternativen, titta gärna under sjalrecensioner om vad andra tycker =) http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewforum.php?f=47
Annars är ju en sjal rätt så skönt också :wink: men det är inte alla som uppskattar allt tyg :lol:
Av Gummi
Absolut! Ergo, Patapum eller Beco. Patapumen är billigast, sen kan du ju leta efter begagnade också. Kika på säljes här eller lägg ut en köpes annons.
Du kan ju alltid köpa och testa och sen sälja den vidare, de tappar inte värde så snabbt vilket är en stor fördel ifall man vill prova sig fram genom djungeln. :D
Och så kan du gå på sjalträff och testa också om du bor där det finns andra sjalare.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?