Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miom
Idag har jag en BB-sling ringsjal som jag visserligen gillar men den går inte ner med lätthet i handväskan. Jag skulle vilja ha något riktigt tunnt och lätt att kunna ta med, inte för långbärning utan för att bära kort när lillen inte sitter i långsjalen. Märke som rekomenderas? Gärna mjukt och gosigt också..... Och den ska vara RÖD eller rosa....
Användarens profilbild
Av marcy
Den här sjalen jag gjorde var riktigt tunn och tog liten plats. Tänkt på den på en gång när jag såg rubriken. Att du senare skriver att du vill att den ska vara röd eller rosa var ännu roligare. Denna får du fråga Froggie om hon ahr kvar för hon köpte den av mig har jag för mig. Gillar du ceriserosa har jag nog en enfärgad hemma. Också hemsydd. Aldrig använd.

Bild
Användarens profilbild
Av sacha42
marcy :love:

annars är bärabarnsjalar omsydda till ringsjalar tunna och otroligt bra avlastande :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
marcy skrev:Den här sjalen jag gjorde var riktigt tunn och tog liten plats. Tänkt på den på en gång när jag såg rubriken. Att du senare skriver att du vill att den ska vara röd eller rosa var ännu roligare. Denna får du fråga Froggie om hon ahr kvar för hon köpte den av mig har jag för mig. Gillar du ceriserosa har jag nog en enfärgad hemma. Också hemsydd. Aldrig använd.

Bild
:shock: :love:
Användarens profilbild
Av miom
sagogrynet skrev:
marcy skrev:Den här sjalen jag gjorde var riktigt tunn och tog liten plats. Tänkt på den på en gång när jag såg rubriken. Att du senare skriver att du vill att den ska vara röd eller rosa var ännu roligare. Denna får du fråga Froggie om hon ahr kvar för hon köpte den av mig har jag för mig. Gillar du ceriserosa har jag nog en enfärgad hemma. Också hemsydd. Aldrig använd.

Bild
:shock: :love:
ÅÅÅÅÅ vad vacker...... men jag ska inte ha blommigt denna gång. Ska kolla in reboozen. Tack för svar hörni.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
sacha42 skrev: annars är bärabarnsjalar omsydda till ringsjalar tunna och otroligt bra avlastande :D
Just vad jag tänkte skriva, fast en "riktig" Bärabarn-ringsjal tar aningens mindre plats ändå än en omsydd eftersom de är ca 50 cm kortare än BäraBarn-knytsjalarna
Användarens profilbild
Av sacha42
Delfinen_78 skrev:
sacha42 skrev: annars är bärabarnsjalar omsydda till ringsjalar tunna och otroligt bra avlastande :D
Just vad jag tänkte skriva, fast en "riktig" Bärabarn-ringsjal tar aningens mindre plats ändå än en omsydd eftersom de är ca 50 cm kortare än BäraBarn-knytsjalarna
sant. färgen salsa, lotus eller chili borde kansk gå på ts kriterier :D
Användarens profilbild
Av exiteme
Schmut har en enfärgad cerise. Hör med henne om hon vill sälja, om inte Emma har en rosa som faller dig på läppen.
Om inte Emmas multirosa är i din smak, så är det min smak!! :twisted:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Sidenringisarna tar ingen plats alls nästan och väger mycket lite. Finns hos babydesign.
Användarens profilbild
Av miom
ska kolla upp tips!

hur tåligt är sidentyg då? blir tyget inte fult snabbt?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
miom skrev:ska kolla upp tips!

hur tåligt är sidentyg då? blir tyget inte fult snabbt?
jag har ärligt talat inte använt min så mycket men fråga herr och fru romson lande vet jag (christer romson lande och margot) för vad jag vet så har de använt sin/a mycket :)
Användarens profilbild
Av Droppen
Bära barn! :tumup:
Användarens profilbild
Av miom
Det värsta med sjalbarn. Alla goda tips :wink:

Kan ni inte ena er om EN sjal så kan jag köpa den utan att behöva tänka....
:roll:

Eller funkar det inte så?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?