Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av maxi
Jag har precis börjat bära på ryggen och behöver en bra sjal. Den ska vara 4.2 (är ganska liten) och fiiiiiin. Men framförallt enormt avlastande! Så vad säger ni alla experter; vilken ska jag köpa?
Användarens profilbild
Av sacha42
jag gillar didysarna eller storkarna till ryggbärning de strechar inte så mycket som är lätta att hantera. Finns ju i massa snygga färger med :D
Användarens profilbild
Av jag71
Och jag säger en hoppe eller min sommarfavorit mimmiskrinklade.
Användarens profilbild
Av sacha42
jag71 skrev:Och jag säger en hoppe eller min sommarfavorit mimmiskrinklade.
ja hopparna är bra med :D
Användarens profilbild
Av emmahawk
om du är ganska liten så kanske det till och med räcker med en 3,6. Jag föredrar den längden för att inte ha så mycket ändar över. Men en didy/annan variant stl 4,2 som är lite krympt, typ 3,8 - 4,0m är nog perfekt :wink: Easycare är inte så dum heller, den är lite bredare. Av didysarna så gillar jag de randiga och indiosarna bäst för ryggknyt. De har bra grepp och glider inte så lätt som de jaquardvävda tex ellipser, romber och ninosar.
Användarens profilbild
Av maxi
Tack för alla svar!
Av anna m
Jag gillar girasolerna till ryggen. De är tunna men stadiga. OCH SNYGGA :heart:
Användarens profilbild
Av thanisa
Hur lång en ryggsjal ska vara tycker jag mest beror på om man knyter ryggsäck eller omslutet på ryggen. Till ryggsäck känns 4,2 meter onödigt långt medan ganska precist till ett omslutet, eller precis att man kan hålla den ena ändan mellan benen när man drar i den andra.

Jag gillar didysar och har wellen som favorit till ryggen.
Av anna m
thanisa skrev:Hur lång en ryggsjal ska vara tycker jag mest beror på om man knyter ryggsäck eller omslutet på ryggen. Till ryggsäck känns 4,2 meter onödigt långt medan ganska precist till ett omslutet, eller precis att man kan hålla den ena ändan mellan benen när man drar i den andra.

Jag gillar didysar och har wellen som favorit till ryggen.
Men om man har fåniga axlar och måste knyta tibetan kan 4,2 vara en bra längd även till ryggsäck :)
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
anna m skrev:Men om man har fåniga axlar och måste knyta tibetan kan 4,2 vara en bra längd även till ryggsäck :)
Fåniga axlar? Betyder det känsliga axlar? Är tibetanskt mer avlastande för axlarna?
Av anna m
Mamma Eli skrev:
anna m skrev:Men om man har fåniga axlar och måste knyta tibetan kan 4,2 vara en bra längd även till ryggsäck :)
Fåniga axlar? Betyder det känsliga axlar? Är tibetanskt mer avlastande för axlarna?
Fåniga= små ynkliga som sjalen glider av ;)Tibetan fäster sjalen.
Användarens profilbild
Av Lumlum
Vi är supernöjda med vår didy wellen! :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?