Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tuve
En sino som är lite noppig - är det ok andrahandskvalité? Jag menar om den ändå blir noppig rätt fort om man skulle köpa en ny?
Vad skulle rimligt pris vara?
Användarens profilbild
Av Ester
jag brukar fundera på vad jag själv skulle kunna tänka mig att ge för en vara när jag sätter pris
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kan ju vara bra om du nämner att den är noppig så ev köpare kan ta ställning till det.
Användarens profilbild
Av Tuve
I det här fallet är det jag som är köparen. Hur snabbt blir en ny Sino noppig?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ingen aning om Sinon, men jag köpte en begagnad Moby som jag använt flitigt till min dotter och den är inte noppig.
Står det inget om det under sjalrecensioner?
Användarens profilbild
Av Koalan
Jag har en Sino Havssäv som jag använt nästan dagligen i 7 månader. Den är inte noppig alls. Köpte den begagnad men jag förstod det som att hon inte använt den eftersom hennes bebis inte gillade den.
Det är inte ett måndagsexemplar då? Det känns som om det ska mycket till innan min sino blir noppig menar jag.
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag hade också en havssäv som användes mycket och tvättades ett par gånger och den blev inte noppig. :roll:
Användarens profilbild
Av Tuve
Nu har jag köpt den, och jag måste säga att jag inte upplever den som särskilt noppig, då får man vara petnoga, i så fall. Den blir nog hur bra som helst. Ska bara föda ett barn att ha den i också! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?