Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
Om man nu skulle börja med ringsjal, har inte bärt med sjal innan, vilken är då bäst?
Ringon har ju en ficka, det är ju väldigt praktiskt, men bära barn är ju också fin. Men när det gäller avlastning och komfort vilken är bäst?
Eller är det någon annan som är bättre?

Har hört att det inte är det bästa att börja med, men jag vill ha snabbt och enkelt till att börja med, och trivs jag med sjal så blir det nog flera iaf. :lol:

Vet inte om jag är rätt med detta inlägget, men jag är ny så ni får ursäkta i så fall. :oops:
Användarens profilbild
Av marlene
Det är helt annorlunda att bära i en ringsjal jämfört med en elastisk eller vävd sjal så döm inte dom långa sjalarna baserat på hur det går med ringsjalen.

Vilken som är bäst är en smaksak, jag föredrar bära barn
Användarens profilbild
Av Linnea
jag trivdes bättre med ringsjal än vävd långsjal när jag började bära i sjal, men då hade jag inte provat elastisk långsjal - som jag nu tycker är mest praktisk med litet barn

men ringsjal ÄR ju smidigt, och lätt att lära sig och tycka om :D personligen föredrar jag nog ringon före bära barn, det är mest vikningen (hur ringarna är fastsydda) som gör skillnaden, ringon är väl lite stummare i tyget tror jag också... har du möjlighet att prva båda samtidigt så är det nog det bästa, Lycka till :D
Användarens profilbild
Av Hannah83
Jag får väl helt enkelt köpa både och. :lol: Tycker ringsjalarna är så fina, har inte sett någon sjal alls förutom på nätet, så jag kan bara bedöma efter hur de ser ut. Har inte burit i sjal alls förut, så jag är helt ny på det här. Men det var roligt att hitta hit och få så mycket tips, det är svårt när man inte känner någon som bär med sjal. Men jag har fått kontakt med Anso här på SjalBarn, och hon hjälper mig med mina miljoner frågor :oops:

Vill inte ha bärpåse, typ tricotti, utan det får bli endera en trikåsjal, eller en ringsjal. (Eller både och)...
Men ni är så snälla som skriver och hjälper till i djungeln. :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?