- mån jan 07, 2008 19:53
Hej! Jag har bestämt mig för att jag ska bära min bebis i bärsjal, och funderar nu på vad för sort. Har kikat runt lite och fastnat mest för ringsjal, bära barn har en jättefin som heter Cappuchino. Tycker de är så fina. Har läst överallt att de är kanske inte det bästa att börja med som nybörjare, men jag är orolig att jag ska tröttna på knytandet med en trikåsjal.
Så nu undrar jag, är det någon som bärt endast med ringsjal, och tyckt det varit ok, eller är det bästa en trikå? Vill även kunna bära min dotter som kommer vara 2,5 år, (om hon vill). Vilket märke är bäst, på alla sjalar, och vad kostar de? Bor i Karlstad och känner INGEN som bär i sjal så jag kan inte be om råd heller.
Oj vad långt det blev, hoppas ni kan ge mig lite tips, är tacksam för allt!

Så nu undrar jag, är det någon som bärt endast med ringsjal, och tyckt det varit ok, eller är det bästa en trikå? Vill även kunna bära min dotter som kommer vara 2,5 år, (om hon vill). Vilket märke är bäst, på alla sjalar, och vad kostar de? Bor i Karlstad och känner INGEN som bär i sjal så jag kan inte be om råd heller.

Oj vad långt det blev, hoppas ni kan ge mig lite tips, är tacksam för allt!