Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lakritstrollet
Min ergo NG (cranberry) är reklamerad och jag ska få en ny, vilken färg tycker ni? En som inte blir ful på noll tid, även om det i mitt fall rörde sig om extremt kort användningstid (1dag knappt). Vill ha denim men den har ju inte tryckknappar utan dragband och jag föredrar tryckknappar pga av att jag har svåra besvär med händerna ibland. (reumatiker)

Alla goda råd är sååå välkomna, det är ju ni som är expertpanelen;)
Av lakritstrollet
brun? Hmmm, jag är mer än som gillar svart,finns helsvart?
Användarens profilbild
Av Bina
lakritstrollet skrev:brun? Hmmm, jag är mer än som gillar svart,finns helsvart?
svart / camel finns
Av lakritstrollet
ingen som har haft några problem med den färgen. Vilken färg är smartast när det kommer till hur den ser ut när den är låt säga väl använd (hoppas kunna använda den mycket)
Användarens profilbild
Av Isanna
lakritstrollet skrev:ingen som har haft några problem med den färgen. Vilken färg är smartast när det kommer till hur den ser ut när den är låt säga väl använd (hoppas kunna använda den mycket)
Jag ser ju att du inte vill/kan ha denimen, men denim sliter ju sig på ett snyggt sätt tycker jag. :? Synd att inte den funkar!
Av lakritstrollet
ja men jag undrar om jag klarar den helt själv när det är remmar som ska dras åt istället för tryckknapparna.
Användarens profilbild
Av Scharlott
lakritstrollet skrev:Vill ha denim men den har ju inte tryckknappar utan dragband och jag föredrar tryckknappar pga av att jag har svåra besvär med händerna ibland. (reumatiker)
lakritstrollet skrev:ja men jag undrar om jag klarar den helt själv när det är remmar som ska dras åt istället för tryckknapparna.
Ergo NG Denim har också tryckknappar :wink: , dock längre band som träs genom D-ringar baktill på axelremmarna innan man knäpper. Medan Ergo NG med den nyaste designen har kortare remmar som knäpps på axeln.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?