Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Inför en stundande resa ska vi skaffa en bärsele för att kunna bära i första hand lillkillen, 8 mån (dryga 70cm och 9kg), men även ibland storebror, som nu är 2,5 (95cm och 16-17kg).
Har kollat på Ergo, men blir osäker. Förut var den väl till 27kg, är NG liksom svagare? Får för mig att jag nånstans sett att det är mest för den vuxne som de ändrat, vet nån mer?
Papatum Toddler verkar ju bra med avseende på storebror, men är lillen för liten tro..?
Ni som provat, funkar nån av de här selarna för oss, eller har ni andra tips?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ergons viktangivelser ändrades väl mest pga hänsyn till den som bär :wink: Visst kan man bära tyngre, bara man orkar!

Patapum toddler brukar väl inte rekommenderas för barn under året, har aldrig haft någon själv så jag vet inte.

Ni har ingen möjlighet att testa innan?
Av Marie Lindholm
Det blev en Patapum Toddler till slut och OJ vad nöjda vi är!
Killarna slåss nästan om att få åka och den är jättebekväm för oss vuxna. Kan verkligen rekommendera den, även för lite mindre barn än året som gillar att sitta ombonat!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?