Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej. Jag är minst sagt besviken på kvalitén på min ergo NG Cranberry. Är nöjd med hur den känns när man bär men är det verkligen möjligt att den tappar färg, noppar sig samt att det är trådar som sticker ut och den faktiskt på vissa ställen ser slarvsydd ut efter en dags användande?? Har jag köpt ett måndagsexemplar? Så himla synd när jag tycker så mycket om den förutom kvalitén som ju har en viss betydelse.

Vad tycker ni? Jag vill givetvis ha en ny men inte råka ut för samma sak en gång till och undrar då om det kanske är bättre att byta till en annan färg? Känns väldigt surt att ha betalat närmare 1000 kronor för produkten som inte lever upp till mina förväntningar.

:( [/b]
lakritstrollet skrev:Hej. Jag är minst sagt besviken på kvalitén på min ergo NG Cranberry. Är nöjd med hur den känns när man bär men är det verkligen möjligt att den tappar färg, noppar sig samt att det är trådar som sticker ut och den faktiskt på vissa ställen ser slarvsydd ut efter en dags användande?? Har jag köpt ett måndagsexemplar? Så himla synd när jag tycker så mycket om den förutom kvalitén som ju har en viss betydelse.

Vad tycker ni? Jag vill givetvis ha en ny men inte råka ut för samma sak en gång till och undrar då om det kanske är bättre att byta till en annan färg? Känns väldigt surt att ha betalat närmare 1000 kronor för produkten som inte lever upp till mina förväntningar.

Om det inte är ett måndagsexemplar vet inte jag...
Det låter som det.
Annars har kvaliteten sjunkit drastiskt på sistone.
Användarens profilbild
Av Bina
Cranberry tenderar tappa färg ja - men inte SÅ fort :(
Användarens profilbild
Av ZaZi
Vet inte om det är olika med olika färger (jag har en camel), men det där låter inte bra. :?
Min Camel är bra sydd och fortfarande snygg efter 1,5 års idogt användande.
Av lakritstrollet
hmmm då får det bli reklamation,det är ju helt sjukt att vi just invigt den och den redan blivit så:( Jaja,det va för bra för att va sant. Nåt mer som jag borde veta om den så jag slipper fler överraskningar. Nån annan färg som ni hört dåligt om?
Av lakritstrollet
Tyras å Knuts mamma ja det ser ju ut att vara det som händer på våran också:( Vilka köpte du av?
Av lakritstrollet
nja det är ju inte bara färgen,den noppar sig ju och verkar även vara slarvsydd. Jag fotade just men det syns jätte dåligt på kortet, ser inte alls ut som i verkligheten. Hade velat ha en denim om det fanns en NG av den, men en kvinna på tiny tots sa att denim får jätte mycket klagomål och att hon fått flest reklamationer av den. så då avstod jag ifrån den, men cranberry va ju katastrof. Kan nån va sämre är ju frågan.
Av lakritstrollet
ja dom hade bytt fabrik om jag förstod rätt,det va därför hon skulle sluta sälja dom. Vågar inte säga exakt hur det var, för jag minns inte ordagrant va hon sa men det lät som om hon också var missnöjd med kvalitén på senaste tiden.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har en denim, har använt den varje dag....jättelänge...den är ursnygg och jag älskar den!
Av lakritstrollet
Jennelii när köpte du den? Kanske att strulet har kommit på dom senaste åren,dom äldre verkar uppenbarligen ha bättre kvalité.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Vår cranberry ser fin ut, lite blek men det får man ju räkna med efter idogt tvättande och bärande. Vår har några år på nacken
Användarens profilbild
Av Jennelii
lakritstrollet skrev:Jennelii när köpte du den? Kanske att strulet har kommit på dom senaste åren,dom äldre verkar uppenbarligen ha bättre kvalité.
I början av sommaren 06 kanske? Jag minns inte riktigt..den är skitsnygg!!
Användarens profilbild
Av svas
Jag köpte en Ergo denim från Tiny Tots i april 2007 och den är helt ok. Vi har tvättat den några gånger och använt den ganska mycket.
lakritstrollet skrev:Hej. Jag är minst sagt besviken på kvalitén på min ergo NG Cranberry. Är nöjd med hur den känns när man bär men är det verkligen möjligt att den tappar färg, noppar sig samt att det är trådar som sticker ut och den faktiskt på vissa ställen ser slarvsydd ut efter en dags användande?? Har jag köpt ett måndagsexemplar? Så himla synd när jag tycker så mycket om den förutom kvalitén som ju har en viss betydelse.

Det låter som ett måndagsexemplar! jag har haft precis en sådan den har varit hur fräsch som helst!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?