[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 1029193
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Ergon känns liten - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eld77
Njaej, nån grodposition blir det ju knappast med en långbent tvååring i sele, men det verkar funka bra ändå. Å andra sidan blir det inte några långa bärstunder här längre, så det kanske inte hinner bli obekvämt helt enkelt?
Användarens profilbild
Av marlene
Eld77 skrev:Njaej, nån grodposition blir det ju knappast med en långbent tvååring i sele, men det verkar funka bra ändå. Å andra sidan blir det inte några långa bärstunder här längre, så det kanske inte hinner bli obekvämt helt enkelt?
:iagree:

Edit: Fast tokdåligt tycker jag nog inte att det är, här är W 4 år fast han har ju inte en tjock overall förståss

Bild
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
A - 3 år och 3 månader, funkar också bra i Ergon med full vintermundering. Däremot blir det jättetrångt och konstigt i Becon.
Användarens profilbild
Av Plinga
Vi har en toddler, och tycker det funkar bra med 2 åring och vinterkläder. Det enda jobbiga är att min bästa vinterjacka är toktjock, och den gör det bökigt att bära med selen, måste ha en annan jacka när jag ska bära.
Av Elisa
Vi skaffade Colibri när lillan blev 2, jag tyckte också ergon (OG) blev kort i ryggen.
Användarens profilbild
Av Sami
gillar ergon just för att den är lite låg i ryggen på henne för då kan hon göra som hon vill med armarna... vill hon greja så gör hon det och när hon ska mysa så drar hon in dem framför sig...

i den här åldern så är inte grodpositionen lika tydlig som på en liten plutt... även om min tjej fortfarande drar upp benen automatiskt när hon bli upplyft och sen suger sig fast runt midjan på en....

det har inte samma betydelse för höfterna men att ha hängade ben är inte skönt och nu är de ju så stora att det säger ifrån om det inte känns bra..
Användarens profilbild
Av annalys
Förra året (på nyårsafton häromdan alltså) var senast som maken bar Simon på rygg i Ergon, med overall, Simon ville gärna och hade inga problem. 4,5 år men liten till växten, kanske en meter lång och väger nog 16 kg. En halv km kanske, så det var ju ingen lång bit, men ändå.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?