- tis dec 18, 2007 22:18
L dec-99 G okt-01 J april-07
Mina barn är stora så de bärs inte alls längre. Men nya bebisar på g och jag ska få äran att visa sjal och sele för dem.
Girasol 6:a och Indio 5:a finns kvar i sjalgarderoben
Hur långa är de? vilka färger finns det här ute i landet? är det någon som har en och kan visa bild? är dom bra? Tusen frågor
Stora tjejen vill ju gärna ha en sjal så hon kan sätta upp dockorna (och helst skulle hon ju vilja bära lillasyster också men det är lite tveksamt)Har sytt en kortsjsal till henne av lite tyg som jag hade här hemma men så surfade jag runt och fick syn på att didymos hade docksjalar (eller är jag helt ute och cyklar jag kan ju ingen tyska?) och är jättesugen på att köpa en sån till henne gärna i samma mönster som min
.
Är det någon som vet???
Visst finns hoppediz som docksjal också?
Finns det fler märken som har docksjalar?

Stora tjejen vill ju gärna ha en sjal så hon kan sätta upp dockorna (och helst skulle hon ju vilja bära lillasyster också men det är lite tveksamt)Har sytt en kortsjsal till henne av lite tyg som jag hade här hemma men så surfade jag runt och fick syn på att didymos hade docksjalar (eller är jag helt ute och cyklar jag kan ju ingen tyska?) och är jättesugen på att köpa en sån till henne gärna i samma mönster som min

Är det någon som vet???
Visst finns hoppediz som docksjal också?
Finns det fler märken som har docksjalar?
Senast redigerad av zero.sara den tis dec 18, 2007 23:08, redigerad totalt 1 gånger.
L dec-99 G okt-01 J april-07
Mina barn är stora så de bärs inte alls längre. Men nya bebisar på g och jag ska få äran att visa sjal och sele för dem.
Girasol 6:a och Indio 5:a finns kvar i sjalgarderoben