Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur långa är de? vilka färger finns det här ute i landet? är det någon som har en och kan visa bild? är dom bra? Tusen frågor :D

Stora tjejen vill ju gärna ha en sjal så hon kan sätta upp dockorna (och helst skulle hon ju vilja bära lillasyster också men det är lite tveksamt)Har sytt en kortsjsal till henne av lite tyg som jag hade här hemma men så surfade jag runt och fick syn på att didymos hade docksjalar (eller är jag helt ute och cyklar jag kan ju ingen tyska?) och är jättesugen på att köpa en sån till henne gärna i samma mönster som min :) .

Är det någon som vet???

Visst finns hoppediz som docksjal också?
Finns det fler märken som har docksjalar?
Senast redigerad av zero.sara den tis dec 18, 2007 23:08, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sacha42
har inga svar på dina frågor mer än att jag tror att edenbaby har docks´jalar från didymos.
Användarens profilbild
Av zero.sara
:tumup:
Surfar som blixten in och kollar om det står mera där 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
zero.sara skrev::tumup:
Surfar som blixten in och kollar om det står mera där 8)
:lol: :tumup:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hittade inga docksjalar (didy) nu :( men det går ju alltid att höra om det går att ta hem :D Allt brukar ju gå att lösa (en för tillfället mycket optimistisk mamma har talat :peace: )
Användarens profilbild
Av sacha42
ja jag såg att de kostade 250:- där iallafall. Men hör med diddledi så tar hon säkert hem den färg som du vill ha :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
zero.sara skrev:Hittade inga docksjalar (didy) nu :( men det går ju alltid att höra om det går att ta hem :D Allt brukar ju gå att lösa (en för tillfället mycket optimistisk mamma har talat :peace: )
hmm minns inte om jag uppdaterat hemsidan med det men vi har i alla fall iris och millefiori hemma som docksjal :D . vill du ha nån av dem så ska det nog gå att lösa så att du har den innan jul :wink:
Senast redigerad av diddeldi den tis dec 18, 2007 23:26, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Måste vara blind och lite trött kollar igen imorgon då kanske dom blinda fläckarna gått över :D Ibland ser jag ju inte det som är precis framför näsan. har säkert inte kollat på rätt ställe bara
Användarens profilbild
Av zero.sara
diddeldi skrev:
zero.sara skrev:Hittade inga docksjalar (didy) nu :( men det går ju alltid att höra om det går att ta hem :D Allt brukar ju gå att lösa (en för tillfället mycket optimistisk mamma har talat :peace: )
hmm minns inte om jag uppdaterat hemsidan med det men vi har i alla fall iris och millefiori hemma som docksjal :D . vill du ha nån av dem så ska det nog gå att lösa så att du har den innan jul :wink:
Men det är ju strålande, jag tittade säkert på fel ställe bara och körde fast, hade ju för mig att jag sett det på din sida. :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
:duh: vadå blind NU såg jag ju :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
zero.sara skrev::duh: vadå blind NU såg jag ju :lol:
:D fast millefiori är inte utlagd såg jag, den ser ut såhär:

Bild
Användarens profilbild
Av mari_tres
Babyheaven, lilltroll, knyt-an, mimmis och tinytots har ringsjalar och allt-i-tyg har didymos docklångsjalar förutom den redan nämda edenbaby =)
Ringsjalar är helt klart överrepresenterade... :roll:

Men det finns en Katja som docksjal!!! :twisted:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Tack för svaren
*Spärrar upp ögonen och surfar in på föreslagna sidor och kollar*
:hellu:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?