[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 1010606
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
"Bröstspännet" för långt på Becon - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
Lin skrev:Är det min Beco det är fel på eller är det mig det är fel på?
Jag har bröstspännet (fast jag har ju det på ryggen när jag bär fram, vad heter det då? :mitvit:) så kort det bara går men det är alldeles för långt och axelremmarna hamnar väldigt långt ut på axlarna och glider lätt ner, hela tiden. :? Jag älskar Becon men det här stör verkligen mig. Varför går det inte att korta mer? Jag menar, jag är verkligne inte smal. Och jag har en bred rygg och breda axlar. Men det är alldeles för långt.
Så hur är det med era Becosar? Fungerar det bra, eller är de också långa och hur gör ni i så fall för att inte tappa axelbanden hela tiden?
har för mig att nån skrivit att de korsar banden på ryggen.
Av belinda
men va knäppt! jag som trodde det var skillnaden mellan beco och ergo att det gick att spänna åt mer.
axeland som åker ner på axlarna är ju det värsta som finns :roll:
Användarens profilbild
Av aha
belinda skrev:men va knäppt! jag som trodde det var skillnaden mellan beco och ergo att det gick att spänna åt mer.
axeland som åker ner på axlarna är ju det värsta som finns :roll:
Den är tajtare på alla andra sätt men just remmen mellan bröstspännena är lite lång ja. Fnular på att korta min faktiskt... :hmm:
Av Corpset
Låna ergons band och sätt det på becon? :)
Användarens profilbild
Av Ester
alltså - jag tänkte faktiskt sprätta loss den fastsydda sidan och trä den så som den är trädd på den andra sidan så att den går att spänna åt bägge håll...det borde väl gå?
Användarens profilbild
Av Aurian
belinda skrev:men va knäppt! jag som trodde det var skillnaden mellan beco och ergo att det gick att spänna åt mer.
Det är det också, men inte bröstspännet, utan axelbanden! De kan kortas åt två håll ist för Ergons ett håll, så ungefär dubbelt så mycket kan man korta Becons axelband.
Bröstspännet har jag nog inte tänkt på... Jag har axelbanden så pass tighta att de kanske ändå inte skule glida :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
Korta av bandet, sy ihop det helt enkelt, det fick jag göra med Ergons för att kunna dra ihop det ordentligt. Eller så gör du ett nytt eget. Spännen osv hittar du hos Naturkompaniet kan jag tro. Eller BäraNära. :wink:
Användarens profilbild
Av vovvemor
Det irriterar jag mig på dagligen eller lite oftare än så. :lol: Jag vill verkligen inte ge mig på att sy eller klippa eller sprätta´heller, jag kommer bara göra fel och sedan går den inte att använda alls efter det. :wink:
Av belinda
Typiskt å jag som väntar på en beco jag... själv jhar jag iofs köpt den begagnad, men det är trots allt lite surt att man ska behöva fixa och dona med nåt som är så dyrt :(
Av Tyche
Lin skrev:MÅSTE hitta en lösning!

Ge den till mig? Bild
Av Stormis
Såg visserligen att du testat att korsa banden i ryggen och inte gillat det. Jag vill ändå slå ett slag för det (för andra bärare?), för mig funkar det nämligen perfekt!
Användarens profilbild
Av mossanvit
vovvemor skrev:Det irriterar jag mig på dagligen eller lite oftare än så. :lol: Jag vill verkligen inte ge mig på att sy eller klippa eller sprätta´heller, jag kommer bara göra fel och sedan går den inte att använda alls efter det. :wink:
Håller med... min syförmåga är lika med noll, men jag tycker också att bandet är för långt...

Fast jag tycker att det funkar bra när man bär på ryggen, då känns det inte lika långt av någon anöedning. Eller så är det för att selen sitter bättre när den är som en ryggsäck, och därför ramlar inte axelbanden ner.
Användarens profilbild
Av mossanvit
Lin skrev:
mossanvit skrev:
vovvemor skrev:Det irriterar jag mig på dagligen eller lite oftare än så. :lol: Jag vill verkligen inte ge mig på att sy eller klippa eller sprätta´heller, jag kommer bara göra fel och sedan går den inte att använda alls efter det. :wink:
Håller med... min syförmåga är lika med noll, men jag tycker också att bandet är för långt...

Fast jag tycker att det funkar bra när man bär på ryggen, då känns det inte lika långt av någon anöedning. Eller så är det för att selen sitter bättre när den är som en ryggsäck, och därför ramlar inte axelbanden ner.
Ja jag håller med om att axelremmarna inte trillar ner på samma sätt när den är på ryggen, men jag kan inte få till avlastningen optimalt när bröstspännet inte går att dra åt. Vikten kommer alltför mycket på axlarna då och dessutom skär det lättare in i armhålorna.

Det känns läskigt att sprätta och sy om men jag tror nästan jag måste, om den ska gå att använda i längden, på allvar...
Ja, jag kan inte bära alltför långa stunder eftersom vikten läggs på axlarna för mycket.

Du kan ju återkomma med instruktioner på hur vi ska gå till väga efter att du testat! :lol:
Användarens profilbild
Av Kate
Jag har läst era kommentarer i tråden och tagit dem vidare till Beco och mest troligt så kommer vi att kunna ta hem bröstspännen som är någon centimeter kortare.
Så förhoppningsvis kommer vi i februari att kunna erbjuda kunder som köpt sina Becos hos Tiny Tots och Elva små troll ett kortare bröstspänne, om man behöver det, mot fraktkostnaderna för bytet.
  • OBS!
    1. Vi kommer endast att erbjuda kortare spännen till de som köpt sina Becos i Sverige.
    2. Det är endast de nyare Becosarna som har ett lite längre spänne idag, så om du har en beco från våren 2007 så kommer du inte att kunna byta till ett kortare spänne.
    3. Jag kommer att skriva i Återförsäljardelen här på forumet när vi får hem dem, så ni behöver INTE kontakta oss innan dess. För vi kommer inte att ta några förbokningar.
Användarens profilbild
Av tinaw
Tyche skrev:
Lin skrev:MÅSTE hitta en lösning!

Ge den till mig? Bild
Så fint att du offrar dig Malin :Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?