Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, som rubriken säjer då ja....babysar som inte förstår sitt eget bästa angående bärsätt utan sätter sig helt på tvären och ska bli burna fel (enligt mig i alla fall).....

En liten gullunge som alltid blivit buren med magen och ansiktet utåt i famnen eller typ samma position i babybjörn, dvs fel för både rygg och gren.

Visade både sjal och sele, som även testades, men det lilla knytet gallskriker i protest......men är ett stort leende när babybjörn används.

Men.......alltså vad göra.....visst är de små underbart smart alltså, men i det här läget funkar tydligen ingen muntlig konversation om ergonomiskt riktigt.....den protesterande babysen är halvåret gammal....!!!

Vad göra.... :?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:lol:

Vad de ska envisas ibland! Det enda som kan göras är väl att träna, träna, träna... Korta stunder när bebisen är mätt och glad. Gärna på promenad utomhus. Annars vet jag inte :roll:
Av Ting
Jajamensan....Kajsa Kavat....allt är testat....mätt, utsövd och go, till och med testat efter en redig full blöja....även vid sovtid....men näääää...

Läge att ge upp....

Måste väl finnas nåt magiskt knep att ta till....väl...eller...!!??
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ringsjal? :hmm:
Användarens profilbild
Av Veronikak
Kanske hen kan tänka sig att sitta på höften? Då ser man bättre framåt. Kanske utan sjal till att börja med. Bär de alltid framåt, även när de bär i famnen?
Av Ting
kajsa kavat skrev:Ringsjal? :hmm:
Testat med både tjockare vävd ring och vatten ring.....buhuuuähhhhh, sa babyn.
Av Ting
Veronikak skrev:Kanske hen kan tänka sig att sitta på höften? Då ser man bättre framåt. Kanske utan sjal till att börja med. Bär de alltid framåt, även när de bär i famnen?
Japp, denna baby kräver detta, tydligen.....kvitterar med ett stort babyleende i bb. till min förtvivlan.

Grodposition endast på skötbordet.....kan nästan tro det gör ont med benen upp men vid byten ska babyn inte ha raka ben.....verkar nästan som det är en "tvärtom-babys".....
Av Ting
annelie skrev:om bäbis får sitta på ryggen?
Vågade inte fullfölja försöket för efter kommit halvvägs fanns ingen babys där utan bara ett stort rött illvrål som svettångade :evil: .....visste inte att babysar kunde förvandla sig...
Användarens profilbild
Av Veronikak
Jag tror att om de vill vänja hen vid något annat än babybjörn så är det bra att börja med att bära hen utan verktyg på höften, inåt men så att hen kan vända sig och se sig om rätt fritt. Och sedan, när bäbisen har vant sig vid att bäras på höften, införa sele på höften. Och så sele i andra positioner när hen har vant sig vid sele på höften. Det tar nog ett bra tag med varje steg, skulle jag tro.

Att gå från att alltid hänga rak vänd bort från föräldern och med full uppsikt över vart föräldern går, direkt till att sitta ombonat och hopkrupet och inte se så mycket är nog väldigt svårt.
Av Ting
Det ligger nog mycket i vad du skriver, detta kommer att ta lång tid, samtidigt är jag rädd att föräldrarna ger upp.....för även vid fri höftbärning så liksom hasar babys sig till denna position, och det är ju alltid lättare att bära en liten om den är med på det även om det är fel position så att säja.....för att babys ska sitta kvar på fri höft måste man hålla mot babys vilja om du förstår, och protesten är ett faktum.....hmmmm, blir knäckt på det här snart....ska verkligen babys vinna.... :cry:
Användarens profilbild
Av April
Jag tror också på att testa ryggbärande. Kanske en bra sele på ryggen?

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?