Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av magdape
Är det egentligen ngn skillnad på dessa två selar...ja, typ förutom att spännet sitter på lite olika ställen? :hmm:
Avlastar de olika pga spännets placering. *hmm* Det borde väl kanske inte spela ngn roll, eller...
Det lutar åt ett ev köp, så därför är jag lite nyfiken...

Är det ngn snäll som vill hjälpa en lite vilsen bärselefunderare... :oops:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
jag har både BWD och 4:th...
Jag tycker att BWDn känns lite mer stadig.
Man har också större möjlighet att variera hur man har banden jämfört med 4:th.
Min man som är ganska bredaxlad föredrar BWDn. Jag gillar nog mina 4:th bättre, för de är snyggare... ;)
Användarens profilbild
Av mafalda
Jag har BWD och jag håller med om att den andra är snyggare, men jag var ute efter en sele men lång stoppning och eftersom BWD har 16 cm längre stoppning (tror jag det var :hmm: ) var det ett självklart val för mig.
Användarens profilbild
Av Stark
mafalda skrev:Jag har BWD och jag håller med om att den andra är snyggare, men jag var ute efter en sele men lång stoppning och eftersom BWD har 16 cm längre stoppning (tror jag det var :hmm: ) var det ett självklart val för mig.
Och jag som provat 4th generation flera gånger för att konstatera efter varje provning att den inte är något för mig ångrar starkt att jag inte köpte en BWD (har provat mafaldas underbara BWD) när de fanns mönstrade. En svart eller brun vill jag inte ha, så nu blir det nog ingen...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?