Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
Är det ingen som har barn som använder docksjal :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
Alva har två dockmt som hon använder, sen använder hon en av mina råsa halsdukar som vanlig bärsjal. Hon har aldrig provat ringsjal eller "märkes docksjal"

Alva som bär :wink:
Bild
och i MT
Bild
Användarens profilbild
Av diddeldi
atlas har en långsjal, men ingen ringsjal. jag skulle gissa att de vill ha det som mamma använder mest? atlas har i alla fall velat ha dockan i den några gånger, det är hemskt gulligt :wink: . vi har didymos och hoppediz docksjalar, jag vet inte riktigt vilka andra som finns i sverige.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Här kommer en bild på Hoppediz docksjalar.
Bild

Bild
Hos Knyt-An finns Huggababy docksjalar.
Tar mig friheten att länka. Katarina säg till om du inte vill ha bilden med här, i så fall tar jag bort den :wink:

Rent spontant så känns nog ringsjalarna lättast att använda - eftersom barnet inte behöver hjälp att knyta dem varje gång. Men det är säkert som med sjalar i övrigt - en smakfråga vad man trivs med :D
Användarens profilbild
Av annalys
Simon och David har inte använt docksjalarna mycket, men jag har lite grejor :wink:

Jag kortade av en Hoppediz Rio, och sydde en bärpåse med kardborrar till dockor. Bra tycker jag, den fixar nog barnen själva:
Bild
En Hoppe docksjal behöver de nog knythjälp med:
Bild
Sedan tycker jag vanliga halsdukar funkar också, jag har en för Färjestad och en för Degerfors :vågen: I och med att det handlar om kortare lekar med lättare dockor funkar det bra för oss.
Användarens profilbild
Av Scharlott
annalys skrev:Jag kortade av en Hoppediz Rio, och sydde en bärpåse med kardborrar till dockor. Bra tycker jag, den fixar nog barnen själva:
Bild
Både snygg och praktisk 8)
Användarens profilbild
Av jag71
babyheaven säljer oxå.
Användarens profilbild
Av Elin G
Tack för tipsen :D . Nemo bär ibland i en scarf, men jag inbillar mig att det skulle bli roligare (och lättre) med en köpt ringsjal (skulle ju sy en till honom i födelsedagspresent, men det blev ju itne av :roll: ).
Av Gummi
Jag har klippt till en sjal till min son från ett gammalt lakan, duger bra. Får se ifall jag vågar mig på att försöka sy en Mei Tai någongång av resten från lakanet. 8)
Användarens profilbild
Av Helena
Vi har haft kort och lång Easycare docksjal. Den korta har vi kvar, men Miles har tyvärr aldrig direkt gillat att bära i sjal. :D
Han leker inte så mycket med dockor och gosedjur
Användarens profilbild
Av Jennelii
Vi har en calin bleu docksjal...hade nog varit lättare med något han kan ta på själv..

Bild
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Tilde har två ringreboozos som jag köpt av Mexanemma.. :)
Användarens profilbild
Av Bello
Jag köpte en randig löpare på ÖB (29.90). Den känns precis som en vävd sjal i tyget och fanns i många fina randiga färger. Kanske något kort, men fungerar bra som kortsjal på litet barn, perfekt bredd (33 x 140 cm).
Till en lite äldre kompis tänkte jag sy ihop två.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?