- tor nov 29, 2007 21:16
Jag är i säljartagen av min Indio Smaragd. Jag älskar denna sjal, men nu ligger den under säljes för jag vågar knappt använda den. Den känns så himla ömtålig och jag är så rädd att trådarna i mönstret ska repa upp sig om de fastnar i något. Vad tycker ni andra om indion? Använder ni den som vilken annan sjal som helst?
Jag bär först och främst ute och gärna i skogen på helgerna. Indion får aldrig följa med på dessa turer. För först åker sjalen i backen när jag står och knyter på parkeringen, och sedan är jag livrädd för att sjalen ska haka i ett träd eller så. Är jag nojig i onödan eller? Hur vanligt är det att trådarna i mönstret öglar upp sig?
Jag bär först och främst ute och gärna i skogen på helgerna. Indion får aldrig följa med på dessa turer. För först åker sjalen i backen när jag står och knyter på parkeringen, och sedan är jag livrädd för att sjalen ska haka i ett träd eller så. Är jag nojig i onödan eller? Hur vanligt är det att trådarna i mönstret öglar upp sig?
inredning/träning/renovering/mat/pyssel/strukturfascism/trädgård/m.m. http://www.ekvalla2.blogspot.com