Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maria22
Hur pass mycket kan man dra åt midjebältet på en Beco? Jag kom på att det kanske blir för stort för mig.. jag har ca 77 cm mellan höft och navel...
Är det någon som har en Beco som skulle vilja mäta sin, det skulle va jättesnällt!!
Användarens profilbild
Av sus
Jag har inget måttband tillgängligt och jag förstår inte riktigt hur stor/liten du är, men det borde inte var anågot problem för dig. Jag testade på min 5-åring och det går nästan att dra åt så det sitter tight på henne.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Kan inte mäta just nu, men det ska nog inte vara något problem. Jag har rätt smal midja och det finns en hel del till man kan dra åt :wink:
Användarens profilbild
Av Kate
Den delen av avlastningsbältet som är stoppat är 63,5 cm lång och sedan är spännet 9 cm. Så om du drar åt det maximalt så blir det 72,5 cm i omkrets.

Det är för övrigt väldigt få som väljer att ha avlastningsbältet i midjehöjd där man är som smalast. De flesta har nog bältet på höften eller strax ovanför beroende på vilken kroppsform man har.
Användarens profilbild
Av Maria22
tack för era svar! Det var strax ovanför höftbenet som jag mätte, men då borde man ju kuna få den att sitta ordentligt tight i allafall...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?