Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Skillnaden på Amazonas Carry Sling och Amazonas Antigua?

Förutom att en har frans och den andra har snedskurna ändar? Det skiljer ju en del i pris, tänkte jag.
Användarens profilbild
Av marlene
mari_tres skrev:Skillnaden på Amazonas Carry Sling och Amazonas Antigua?

Förutom att en har frans och den andra har snedskurna ändar? Det skiljer ju en del i pris, tänkte jag.
Dom har olika vävsätt antiquan avlastar inte riktigt lika bra men är tunnare och carry slingen avlastar lite bättre men är lite tjockare.

Carry slingen är ändå väldigt tunn jämfört med många andra sjalar som är vävda på samma sätt och jag tycker att det är ett väldigt prisvärt alternativ. Det är en mjuk och gosig sjal
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ok, tack =)

Då är väl nästa fråga: Laguna eller lollipop? :lol:
Användarens profilbild
Av marlene
mari_tres skrev:Ok, tack =)

Då är väl nästa fråga: Laguna eller lollipop? :lol:

Ja jag är ju svag för lillipop, jag är inte så förtjust i blått så för mig är valet enkelt :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ja, lollipop är fin, men jag undrar om den inte är alltför lik min Ellaroo La rae för att det ska vara ett befogat val... Lagunan påminner om hoppes antika (?) och den tycker jag är fin. Men lollipopen... Singla slant kanske? :?
Användarens profilbild
Av Eld77
Lollipop och LaRae är i princip samma färger, så det kan bli lite lika, ja. Men visst är de snygga!
Användarens profilbild
Av Alven
Amazonas Antigua är precis samma sjal som Ellaroo, har du redan en sån satsa på Carry sling. Laguna eftersom Lollipop är precis likadan som LaRae. (Men lollipop är snyggast :wink: )
Av Sia
Jag har en El Comal Lollipop som är till salu, om du vill köpa... :floet2:
Användarens profilbild
Av jag71
Laguna! helt klart men det är ju jag.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Men jag tycker inte alls att min orangeruta känns likadan som la rae! Ella roon känns mycket stadigare, men det kanske är för att den har jag köpt ny, och orangerutan begagnad. Kan det verkligen göra sådan skillnad?
De hade likadana fransar iallafall... 8)

Och vad är det för vits med att sälja samma sjal under olika namn? :?

El Comal tror jag inte att jag har hört talas om tidigere... säljs den inte här eller?

Lutar åt en laguna iallafall... :floet2:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?