Ska se om jag kan hitta lite jämförelsebilder på de rosa indiosarna.... Kan ju låna några bilder av stephmus från the babywearer, tror att hon är en av de som har bäst koll på vilka olika färgsättningar som funnits....
den näst längst ner i högra högen är en indio havanna.
I vänstra högen så är det först två indio ziegel i olika storlekar. Under dem ligger indio mandelblom. I den högra högen så nummer två en indio lampone med linne och nummer tre en indio rosso med linne.
I vänstra högen är det en indio mandarine överst och sen en indio mandarin med linne.
Hittade denna i en av trådarna över sjalar med olika färg, det ger väl en vägledning till dels vilka som finns och i vilken ordning man kan placera dem.
Pink Indios in order from hot pink to pale pink: (please tell me if there's one in the wrong order )
*Himbeer Indio, *Krokus Linen Indio, *Altarosa Indio, *Strawberry Indio, *Krokus Indio, *Lampone Linen Indio, *Ziegel Indio, *Rosso Linen Indio, *Rosenquartz Linen Indio, *Malve Wool Indio, *Salmon Indio, *Cassis Indio, *Rose/Nature Indio, *Wildrose Indio, *Puder Indio, *Perlmut Indio,
Jag gillar rosewood. Ska se om jag hittar någon somlagt ut jämförelser med många olika vet att det finns någon där som har typ 8 olika rosa/vita indios...
En bild från krapi på the babywearer.

rosewood till vänster och wildrose till höger. Bara för att visa rosewood...